וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעשים מגונים בילדה שהגיעה לטיפול ואונס אימא של מטופל": הזוועות בבית החולים

עודכן לאחרונה: 31.3.2022 / 11:43

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד פרופ' אריה לוין, לשעבר גסטרואנטרולוג ילדים ומנהל יחידה בבית חולים וולפסון, בגין אונס ומעשים מגונים שביצע לכאורה בארבע מטופלות ובאם של מטופל אחר. "הכניס יד מתחת לחולצת מטופלת ונישק את החזה שלה"

בווידאו: הארכת מעצר לפרופ' אריה לוין החשוד בעבירות מין ב-10 מטופלות/צילום: ניב אהרונסון

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד פרופ' אריה לוין, לשעבר גסטרואנטרולוג ילדים ומנהל יחידה בבית חולים וולפסון, בגין אונס ומעשים מגונים. על פי כתב האישום ביצע לוין עבירות מין בארבע נערות שהיו מטופלותיו, ובאמו של ילד שהיה מטופל אצלו.

על פי כתב האישום, היה מורה פרופ' לוין למטופלותיו להתפשט, ולאחר מכן נוגע באיבר מינן ובחזה שלהן, נצמד אליהן, מבצע בהן מעשים מגונים מסוגים שונים ואף אונס אותן. בזמן ביצוע עבירות המין היה טוען פרופ' לוין מפני המתלוננות כי מדובר בבדיקות וטיפולים רפואיים הנדרשים לטיפול במחלתן. במקרה אחד, מתואר בכתב האישום כי בתום הטיפול כי הנאשם "הכניס את ידו מתחת לחולצתה של מטופלת, נישק את החזה שלה, נצמד אליה בעוד איבר מינו זקור ועוד".

פרופ' אריה לוין, החשוד באונס, במהלך הארכת מעצרו בבית משפט השלום, ת"א 4 באוקטובר 2021. לירן לוי
פרופ' אריה לוין במהלך הארכת מעצרו/לירן לוי

במקביל, הגישה הפרקליטות בקשה לאסור על הנאשם לעסוק ברפואה או להתקרב לבית החולים וולפסון. במסגרת הבקשה ציינו עו"ד פתל ושריג - פאפו כי "המעשים בוצעו על ידי פרופ' לוין תוך ניצול חמור של האמון שנתנו בו המתלוננות ובני משפחותיהן, התלות המוחלטת של המתלוננות, תמימותן ופערי הידע".
עוד הוסיפה עורכת הדין כי "פרופ' לוין ניצל את הצורך במגע ובבדיקה פיזית במסגרת הטיפול במחלתן של המתלוננות ואת היותן חסרות אונים בעודן חשופות לחלוטין בפניו. חומר הראיות מלמד כי הנאשם ביצע את המעשים במתלוננות בעודן מצויות בנקודת שפל בחייהן, כאשר חלקן נלחמו על חייהן או על חיי יקיריהן".

  • עוד באותו נושא:
  • כתב אישום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully