וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 10 שנים: תושב אשדוד נעצר בחשד לאונס אישה בעיר ב-2012

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 10:57

בשנת 2012 התלוננה אישה על אדם שאנס אותה בבניין מגורים ברובע ב' בעיר. אמש, גבר בשנות ה-50 לחייו נעצר בזכות התפתחות טכנולוגית שאפשרה למשטרה להתחקות אחר זהותו. בית המשפט ידון בבקשה להאריך את מעצרו

תושב אשדוד בשנות ה-50 לחייו נעצר אמש (רביעי) בחשד לאונס שאירע בעיר בשנת 2012. המעצר התרחש בזכות התפתחות טכנולוגית שהוכנסה בשנים האחרונות למשטרה, שבעזרתה הצליחו החוקרים להתחקות אחר זהותו בשבועות האחרונים.

לפני כעשר שנים, הגישה האישה תלונה במשטרה על אונס שעברה על ידי אדם זר בבניין מגורים ברובע ב' בעיר. היום, יובא החשוד בפני בית משפט השלום בעיר בבקשה לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
ניידת משטרה/ראובן קסטרו

ההתפתחויות הטכנולוגיות מאפשרות בשנים האחרונות לפצח חקירות ישנות שעד כה היו בערפל. לפי כחודשיים וחצי, פרקליטות מחוז חיפה הגישה כתב אישום נגד אילן אפשטיין, תושב מעלות בן 35, בגין רצח קשיש בן 93, לפני שש שנים במעלות. פריצת הדרך בחקירה אירעה בעקבות התפתחות טכנולוגית שאפשרה להפיק פרופיל DNA מגרב שנשאר בזירת הרצח.

בזירת הרצח, שאירע כאמור לפני כשש שנים במעלות, נמצאה גופת קשיש בן 90 ועליה סימני אלימות קשים. בחוות דעת של פתלוג נקבע כי מותו נגרם מחבלות בראש וחניקה. מחקירת הזירה על ידי המשטרה עלה כי הרצח בוצע במהלך מאבק של הקשיש עם פורץ שנכנס לדירה. הפורץ, אפשטיין, שניסה להחריש את תנועתו, נכנס לדירה ללא נעלים, אך הופתע מערנותו של הקשיש והחל לתקוף אותו באכזריות באזור הפנים עד שגרם למותו. במהלך התקיפה אחד מגרביו של החשוד נפל ונשאר צמוד לגופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully