וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדופיל מורשע בן 62 מואשם כי אנס בת 11, אמה מואשמת כי אפשרה את מעשיו תמורת כסף

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 18:46

המחוזי בנצרת התיר לפרסום כי במשך כשנתיים נהג הגבר לאנוס את הקטינה, כל זאת כשאמה מאפשרת לו לבצע את מעשיו בתמורה לכך שהעביר לה כספים, סייע בתשלום חשבונותיה ואף רכש מכשירי חשמל לבית. בעבר ריצה עונש של 10 שנים בגין עבירות דומות, אך לא היה תחת פיקוח

גבר בן 62 תושב הצפון מואשם כי אנס ילדה בת 11, בהסכמת אמה - כך הותר היום (שני) לפרסום. כתב האישום שהוגש לאחרונה לבית המשפט המחוזי בנצרת מייחס לגבר עבירות סחר בבני אדם, אינוס בנסיבות מחמירות ,מעשה סדום ,מעשה מגונה, תקיפת קטין ואיומים. נגד אמה של הילדה, בת 49, הוגש כתב אישום בגין סחר בבני אדם, סיוע לאינוס, סיוע למעשה סדום ועוד.

לפי כתב האישום, הנאשם נהג להעביר לקטינה סכומי כסף גבוהים, קנה לה מתנות וערך איתה קניות. בנוסף, סייע הנאשם לאמה של הקטינה כלכלית והעביר לה סכומי כסף משתנים לצורך תשלום חשבונות הבית, וכן רכש עבורה מכשירי חשמל שונים. על רקע העברת הכספים וטובות ההנאה שקיבלה האם, נרקמה עסקה בין הנאשמים, במסגרתה קיים הנאשם יחסי מין מלאים עם הילדה, בניגוד לרצונה, בזמן שאמה אפשרה לו וסייעה לו לבצע את מעשיו.

על פי האישום, הגבר נהג להתקשר אל בת ה-11 עשרות פעמים מדי יום, הגביל את צעדיה, אסר עליה לצאת לבלות או לצאת מן הבית בשעות מסוימות, וכן אסר עליה להתלבש באופן שאינו לרוחו. משהתקוממה נגד האיסורים הללו, איים עליה הנאשם כי יפסיק לתמוך בה כלכלית ואף תקף אותה.
אמה של הקטינה סייעה לו, על פי כתב האישום, לבצע את מעשי האונס ולהעמיק את שליטתו בחיי בתה. הילדה אף פנתה לאמה וסיפרה לה על מעשיו של בן ה-62 אך הנאשמת התעלמה מתלונותיה והוסיפה לסייע לנאשם.
\

בית המשפט המחוזי בנצרת. 25 בדצמבר 2019. דוד כהן/פלאש 90, פלאש 90
בית המשפט המחוזי בנצרת/פלאש 90, דוד כהן/פלאש 90

לבן ה-62 עבר פלילי עשיר שכולל עבירות מין קשות ומאסר ממושך. למרות זאת, הוא לא נמצא תחת פיקוח ומתברר כי אף עבד בתחומי בית ספר, בעבודות ניקיון. יחידת "צור" שמפקחת על עברייני מין שהשתחררו ממאסר הוקמה בשנת 2006 ומפקחת על עברייני מין שהשתחררו ממאסר מאז הקמתה. הגבר שנאשם כעת וכבר הורשע בעבר בעבירות מין דומות בחומרתן, השתחרר ממאסר של עשר שנים בשנת 2004. הוא הורשע אז בעבירות של אונס, מעשים מגונים, שידול למעשה זנות ועוד. גם אז הנפגעת היתה קטינה, בת 15, ששימשה כשמרטפית לילדיו.

האכזריות שלו לא הסתכמה בניצול הקטינה לטובתו האישית והתברר אז כי הוא גם השאיל אותה לאחרים, בין היתר לכיסוי חובות. בגזר הדין בית המשפט התייחס אז לעובדה כי מדובר במקרה חריג. בנוסף הורשע אז גם בעבירה של תקיפת אשתו באותם ימים. גם בתחילת שנות העשרים לחייו הואשם יחד עם חברו כי ביקשו לבצע מעשה סדום בנער.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. למרות חומרת העבירות נאסר פרסום שמו של הנאשם, מחשש שזיהויו יביא גם לזיהוי הילדה הנפגעת.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully