וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות גל הטרור: יו"ר הכנסת יכנס את המליאה לדיון חירום; נתניהו: "דרושה פעולה נחושה"

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 18:51

הכנסת תתכנס במהלך הפגרה בעקבות גל הפיגועים בחודש האחרון, שגבו את חייהם של 11 בני אדם. אמש כינס נתניהו ישיבה לילית בהשתתפות חברי כנסת מהליכוד, בתומה הוחלט להגיש בקשה לכינוס המליאה. אתמול פנה ח"כ מש"ס עם בקשה דומה: "למצוא פתרון מידי לפגיעה בביטחון האזרחים"

בווידאו: פיגוע בבני ברק - 5 בני אדם נרצחו/צילום: ניב אהרונסון, יותם רונן, אורן ורוני מיילי ותיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים, עריכה: אביעד בללי

יו"ר הכנסת מיקי לוי יכנס את המליאה לדיון חירום, בעקבות גל הטרור - כך נודע היום (רביעי). הכנסת תתכנס ביום רביעי הבא, לאחר בקשת הליכוד וש"ס.

אמש כינס נתניהו ישיבה לילית בכנסת שבה השתתפו גם חברי הכנסת יריב לוין, אמיר אוחנה ושלמה קרעי. בפגישה נדונו צעדים שבהם תנקוט האופוזיציה בעקבות שורת הפיגועים האחרונה, ובין היתר הוחלט להגיש את הבקשה הבוקר. אתמול פנה ח"כ אוריאל בוסו בשם סיעת ש"ס עם בקשה דומה. ליו"ר הכנסת קיים שיקול דעת האם מתי לכנס את המליאה אך הוא לא יכול למנוע זאת לחלוטין, אם הוגשה בקשה על פי דין.

נתניהו הגיע היום לביקור תנחומים בבית משפחתו של אבישי דוד יחזקאל, שנרצח אמש בפיגוע. במהלך הביקור תקף נתניהו את הממשלה: "אנחנו נתונים תחת מתקפת טרור רצחנית. חייבם להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל ולרחובות הערים שלנו. אפשר לעשות את זה, דרושה פעולה נחושה ויד קשה מאוד. לצערי כולנו רואים שממשלה שתלויה בתנועה האסלאמית לא עושה זאת וייתכן שלא מסוגלת לעשות זאת, אבל הם חייבים לשים בצד כל שיקול פוליטי ולהילחם בטרור".

מיקי לוי. ראובן קסטרו
מיקי לוי/ראובן קסטרו
ראש האופוזיציה נתניהו בניחום אבלים בבית משפחת הנרצח אבישי יחזקאל בבני ברק. ללא, אתר רשמי
נתניהו במהלך ביקור הניחומים, היום/אתר רשמי, ללא

בפנייה של ח"כ בוסו נכתב אמש כי "בשבוע האחרון נרצחו 11 אזרחי המדינה בפיגועי טרור רצחניים ששוטפים את ארצנו, לאור המצב הביטחוני הקשה ולאור הפגיעה בביטחון האישי שחשים אזרחי ישראל". בוסו הוסיף כי הוא "דורש לכנס את מליאת הכנסת במיידי כדי לדון במצב הביטחוני הקשה, בדבר הזה אמור להיות תמימות דעים וכולנו חייבים למצוא פתרון מידי לפגיעה בתחושת הביטחון של אזרחי ישראל ושמירה על חיי אזרחי מדינת ישראל".

בחודש האחרון אירעו ברחבי הארץ עשרה פיגועים, שגבו את חייהם של 11 בני אדם. אמש חמישה נרצחו בפיגוע ירי בבני ברק. ביום ראשון, שני שוטרי מג"ב בני 19 נרצחו בפיגוע ירי בחדרה. בשבוע שעבר, ארבעה ישראלים נרצחו בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully