וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש ל"מרחץ דמים": ראש ארגון הפשע שלום דומרני ומקורבו הורחקו מאשקלון

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 11:55

המשטרה הורתה לעבריין וליד ימינו צ'יקו דהן לעזוב את העיר, מחשש שינסה לנקום באנשים שניסו לרצוח את בנו. החשודים בירי בניסים דומרני הם אנשי הכנופייה הקווקזית, שנמצאת ב"קואליציית הפשע" נגד הארגון של דומרני, יחד עם בני שלמה ואייל נגר

בווידאו: תיעוד ניסיון החיסול של בנו של שלום דומרני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים ושי מכלוף

ימ"ר לכיש במשטרה הרחיקה היום (שלישי) את ראש ארגון הפשע שלום דומרני ואת יד ימינו צ'יקו דהן מהעיר אשקלון. זאת, בעקבות חשש המשטרה שדומרני ינסה לנקום בעבריינים שניסו לרצוח את בנו ניסים, ויפתח ב"מרחץ דמים". ניסים דומרני נפצע בתחילת השבוע קשה לאחר שנורה מטווח אפס במגרש מכוניות.

אתמול, התחזק במשטרה החשד כי ניסיון ההתנקשות בניסים (נינה) דומרני הוא ניסיון פגיעה בכנופיית הפשע של אביו, "הבוס" - שלום דומרני. זאת, לאחר שכיוון החקירה הראשון אותו בדקה המשטרה התמקד באפשרות שניסיון ההתנקשות אינו קשור באביו או בארגון הפשיעה שפועל תחתיו.

שלום דומרני. גדעון מרקוביץ', פלאש 90
הורחק מהעיר. שלום דומרני/פלאש 90, גדעון מרקוביץ'

כשחוקרי ימ"ר לכיש הגיעו לזירה אתמול הם הבינו מיד שמדובר באירוע שיכול להבעיר את מלחמות ארגוני הפשיעה לממדים שלא נראו הרבה שנים בדרום.

תחילה בדקו במשטרה כמה כיוונים ובהם גם סכסוך אישי של ניסים דומרני, ללא קשר למלחמות ארגוני הפשיעה בדרום. "ניסים כבר לא מחובר לעולם ארגוני הפשיעה, הוא בנתק מוחלט מכל הסיפור הזה מאז שהשתחרר מהכלא", אמרו גורמים מאשקלון.

ניסים דומרני. מתוך פייסבוק, צילום מסך
חשש שאביו ינסה לנקום את ניסיון ההתנקשות בו. ניסים (נינה) דומרני/צילום מסך, מתוך פייסבוק

החוקרים בזירה הבינו את דרך הבריחה של החשודים, שרק כמה דקות לאחר ההתנקשות שרפו על פי החשד את הרכב ששימש להגעה ליעד. לאחר מכן התחזק החשד במשטרה שמדובר בניסיון התנקשות שקשור למלחמות הפשע בדרום. החשודים נתפסו בסמוך לדימונה והם משויכים לכנופייה הקווקזית שנחשבת לאחת מהכנופיות הכוחניות יותר באזור לכיש. אתמול, הוארך מעצרם.

הכנופייה הקווקזית נמצאת בקואליציית הפשע יחד עם בני שלמה ואייל נגר, נגד הארגון של שלום דומרני. הם לא משויכים לארגון של שלמה, אך בהחלט על פי הערכות המשטרה ישנו שיתוף פעולה בין הארגונים. כעת במשטרה מתחזק החשד כי מדובר ברצון לפגוע בבנו של "הבוס" כדי לפגוע בארגונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully