וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקאי מלטזי הבטיח לממן לכל הנשים ניתוח להגדלת חזה

19.3.2022 / 23:48

נאזארה בוניצ'י הפך לבדיחה של קמפיין הבחירות, כשהבטיח לשלם 4,000 יורו לכל אישה שתרצה להכניס שתלים לחזה שלה. הוא אפילו מצא תזמון "מושלם" בשביל זה ופרסם את הפוסט ביום האישה הבינלאומי

אלגרה קול, האמא בעלת החזה המטורף, מעצימה נשים עם מימון המונים להגדלת חזה/allegracoleworld

פוליטיקאים נוהגים לפזר כל מיני הבטחות שיסייעו להם לזכות בקולות המצביעים, אבל לדעתנו אף הבטחה מעולם לא הייתה ביזארית כל כך כמו ההבטחה שסיפק נאזארה בוניצ'י. הפוליטיקאי המלטזי הציע 4,000 יורו לכל אישה שתרצה להגדיל את החזה שלה על ידי הכנסת שתלים, זאת כחלק מקמפיין הבחירות שלו.

אם ההצעה לא סקסיסטית מספיק, הוא גם פירסם אותה ביום האישה הבינלאומי, לא פחות. בסרטון שהוא פרסם באינסטגרם שלו, בוניצ'י הבטיח: "יש לי הצעה לכל הנשים ביום האישה.אם הציבור ייתן בי אמון כחבר פרלמנט עצמאי, אני אתן לנשים מענק להשתלת חזה", אמר לקול צחוקים מהקהל.

צפו בסרטון שלו

בתקשורת המקומית לא ממש הוופתעו מההבטחה ההזויה הזו של בוניצ'י, שמסתבר שהפך שלא בפעם הראשונה לבדיחה של קמפיין בחירות. אלא שהפעם הוא ספג ביקורת קשה מכל כיוון והואשם גם בסקסיזם ושנאת נשים.

התגובות כמובן היו קשות, אחת מהנשים כתבה לו שיציע את אותו דבר לגברים עם איבר מין קטן ואחרות תהו אם זו באמת הבעיה הגדולה ביותר שיש לנשים כיום לדעתו. אתן בטח לא תופתעו כשבוניצ'י לא יקבל יותר מדי קולות בבחירות - בייחוד מנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully