וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמא בעלת החזה המטורף מעצימה נשים עם מימון המונים להגדלת חזה

14.5.2019 / 9:01

אלגרה קול, שידועה בזכות החזה הענק שלה, פתחה עסק ביחד עם בעלה לגיוס כסף לנשים שרוצות לעבור ניתוחים פלסטיים. הדרך: תמונות וסרטונים של הגוף שלהן: "אנשים מזלזלים במה שהמראה האסתטי יכול לעשות למצב המנטאלי"

אלגרה קול, האמא בעלת החזה המטורף, מעצימה נשים עם מימון המונים להגדלת חזה/allegracoleworld

אלגרה קול היא אמא לארבעה ילדים, עשת עסקית ויזמית - אבל היא הפכה לסלבריטאית בעיקר בזכות גודל החזה האסטרונומי שלה (היקף 137 ס"מ ומשקל 9 ק"ג), וכעת היא מעודדת נשים נוספות להגדיל את החזה שלהן גם, והיא עושה את זה בדרך יצירתית מאוד.

קול הקימה באתר שלה שירות שבו יש אפשרות לבצע גיוס המונים לניתוחים פלסטיים לנשים שמעוניינות בכך. הנשים מציעות להחליף תמונות פרטיות ווידאו של הגו שלהן דרך האתר של קול. השילוב הנוכחי נראה כמו אתר לגיוס המונים ואתר הכרויות, במה שקול מקווה יעזור לנשים "לא לפחד להיות סקסיות". הסיסמא שלה? "לעשות את העולם טוב יותר, באמצעות הגדלת חזה אחת כל פעם".

אלגרה מנהלת את העסק החדש שלה, במקביל להיותה אמא לשמונה ילדים: "בגדול זה שירות גיוס המונים שנועד לעזור לנשים שרוצות לשפר את המראה שלהן", הסבירה קול מאורנג' קאונטי, "אנשים מזלזלים במה שהמראה האסתטי יכול לעשות לדחיפה המנטאלית. הכל פסיכולוגי - אתה נראה יותר טוב, אתה מרגיש יותר טוב, אתה מתייחס לאנשים טוב יותר כי אתה שמח. אני רוצה לתת לנשים את התחושה שניתנה לי".

עוד בנושא:
הברבי האנושית של נורבגיה מתכננת לשלש את גודל החזה שלה בניתוח שיסכן את חייה
נכנסה לחובות כדי להגדיל את החזה וזכתה בתואר "מיס סיליקון" בולגריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully