וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד למשרת המושל חשף: אני ואשתי היינו בקבוצת חילופי זוגות

12.2.2022 / 23:40

לאחר שפורסמו תמונות שלו ושל אשתו והודעות שכתב בקבוצות של חילופי זוגות, ראש העיר שמתמודד למשרת מושל אורגון מטעם המפלגה הרפובליקנית הודה שהוא ואישתו "חקרו בעבר את מערכת היחסים שלהם" אולם הוא משוכנע שזה לא יפגע בסיכוייו להיבחר

מתוך הקמפיין של סטאן פוליאם/Stan Pulliam Campaign Launch Video

אחד המועמדים המובילים למשרת מושל אורגון אישר במהלך סוף השבוע האחרון שהוא ואשתו היו חברים בעבר בקבוצת סווינגרים שנועדה להחלפת בני זוג מיניים - אבל הוא דחה כל ביקורת לגבי מה שהוא כינה "החלטות פרטיות שלו ושל אשתו".

בהצהרה שהעניק לכלי התקשורת, ראש עיריית סנדי, סטן פוליאם הרפובליקני בן ה-40, אמר כי הוא ואשתו מזה 12 שנים, מקנזי, "חקרו את מערכת היחסים שלהם" כשהיו חברים בקבוצה ב-2016, והחליטו בסופו של דבר ש"אורח החיים הזה לא בשבילנו", אבל הדגיש שהוא לא מתבייש בהחלטות ובמעשים שהם עשו בחייהם הפרטיים ואמר שמאז הם החליטו להתמקד רק בשותפות ובזוגיות שלהם.

"מאז, יום יום, עבדנו כצוות כדי לחזק את המשפחה שלנו וליצור קהילה ומדינה טובה יותר עבור הבנות שלנו ועבור מאות אלפי הילדים בדיוק כמוהן, כדי שיוכלו לגדול בבטחה, לחיות, לעבוד ולהישאר ממש כאן באורגון", אמר פוליאם בהצהרתו.

פוליאם נאלץ לדבר על חיי הנישואין יוצאי הדופן שלו לאחר שנחשפו פוסטים שלו מקבוצת חילופי הזוגות בפייסבוק ותמונות שלו ושל אשתו משתתפים ב"נשף ארוטי" ב-2011. הידיעה על מעורבותו של פוליאם בקבוצת הסווינגרס דווחה לראשונה על ידי Willamette Week ביום חמישי שעבר, שפרסם צילומי מסך מדף הפייסבוק של הקבוצה שבה הפוליטיקאי פרסם תמונות שלו ושל אישתו יחד עם הודעת היכרות לחברים האחרים. "שלום לכולם. מקנזי ואני נרגשים להתווסף לקהילה הקטנה שלכם. את חלקכם כבר היה לנו העונג לפגוש ואנו מצפים להכיר את השאר", הוא כתב ואף הגיב לאחר מכן לתמונות נועזות שפרסמו חברי קבוצה אחרים.

הודעת ההיכרות של סטן פוליאם ואשתו בקבוצת הסווינגרס. Facebook, צילום מסך
הודעת ההיכרות של סטן פוליאם ואשתו בקבוצת הסווינגרס/צילום מסך, Facebook

בראיון פוליאם אישר שהוא אכן היה חבר בקבוצה אך לא פירט מתי החברות שלו (או כל קשר שייצר בקבוצה) התחילה או הסתיימה. עם זאת, הוא דחה את הטענות שהסתובבו ברשת על כך שהוא דו מיני. "אני גבר הטרוסקסואלי", הוא אמר, "ועסקתי רק באופן אישי בפעילות הטרוסקסואלית". הוא גם הכחיש שמועות לפיהן הוא מסתיר איזה סוד לגבי העדפותיו המיניות ודחה האשמות שעלו כלפיו לפיו הוא צבוע ביחסו וביחס המפלגה שלו לקהילת הלהט"ב. "מעולם לא יצאתי נגד קהילת הלהט"ב או יישרתי קו עם ארגונים שהם נגד הקהילה", הוא אמר.

"ההחלטות שקיבלנו היו שלי ושל מקנזי בפרטיות של ביתנו", הוא אמר לווילאמט וויק. "אנחנו בוודאי לא מבקשים או מעודדים אף אחד להשתתף או לעשות משהו מהדברים שהחלטנו לעשות בעבר, אבל אנחנו גם בהחלט לא מתביישים בהחלטות שקיבלנו בעבר, שכן הן חיזקו אותנו ואת הזוגיות שלנו".

בתגובה נפרדת ל"סנדי פוסט" המקומי, אמר פוליאם: "אני חושב שבכל פעם שאתה מתמודד לתפקיד כמו מושל, אתה נכנס לזה בעיניים פקוחות ויודע שיצוצו דברים כאלה. אני ממשיך להאמין שזה עניין פרטי".
בנוסף הוא אמר שפעילותו המינית בעבר תואמת את הערכים סביבם בנה את הקמפיין שלו: "באורגון אנחנו באמת מוקירים ערכים של אינדיבידואליות וחירות אישית".

זו התגובה שלו לפרשה

העיתון המקומי Oregonian מדווח כי פוליאם, שתומך בנשיא לשעבר דונלד טראמפ ובטענותיו כי בחירות 2020 זוויפו, מתכנן להמשיך בהתמודדות שלו למשרת המושל וכי לפי הסקרים האחרונים הוא מדורג במקום השני מבין מועמדי המפלגה הרפובליקנית - אך נראה שמעמדו יכול להפגע בקרב הקהל השמרני של המפלגה בעקבות התגליות החדשות על חייו האישיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully