וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגנית שר לשעבר הצטלמה בבגד ים מנקר עיניים כדי להודיע שתילחם בשחיתות באוקראינה

13.7.2020 / 0:01

פוליטיקאית שפוטרה לאחר שחשפה לכלוך על הבוס שלה, שר התשתיות האוקראיני, הכריזה על הקמת מפלגה עצמאית נגד השחיתות והאשימה פוליטיקאים בהטרדות מיניות. אבל משום מה את רגע ההכרזה שלה היא צילמה כשהיא לבושה בבגד ים חושפני - וברשת לא נותרו אדישים לכך

YouTube/Aleksandra Klitina

בסרטוןן - ההכרזה על הקמת המפלגה - בבגד הים

אלכסנדרה קליטינה בת ה-37, לשעבר סגנית שר התשתיות האוקראיני, הודיעה שהיא חוזרת לפוליטיקה אחרי פיטוריה בשנה שעברה - כדי להילחם בגברים המושחתים שבשלטון. אבל הבחירה שלה להצטלם בהודעה הזו כשהיא לבשוה בבגד ים האפילה על המסר והסיחה את דעתם של מרבית הצופים.

הפוליטיקאית הכריזה על הקמת המפלגה "אוקראינה נגד השחיתות" בסרטון שפורסם ביוטיוב, בו היא לבושה בבגד ים עם מחשוף בולט - ככל הנראה כדי למשוך צפיות נוספות. בסרטון היא נשבעת לחזור לפוליטיקה כדי להילחם בשחיתות. היא הבטיחה כי מפלגתה "סוף סוף תטפל בגברים הפוליטיקאים הז**** האלו" והסבירה: "החלטתי להילחם על האמת שלי כי האידיוטים הלובשים את המכנסיים הם המיותרים פה".

הפוליטיקאית ביקרה גם את הגברים הפוליטיקאים ואמרה שהם "זכאים להטריד נשים". היא הוסיפה: "הם חושבים שאם יש להם משהו במכנסיים, זה מספיק כדי שהם יהיו כשירים להטריד נשים, אבל נשים חכמות פי מאה וכנות פי מאה מהם". היא התייחסה בסרטון גם להדחתה מתפקיד סגנית שר התשתיות בנובמבר אשתקד והתעקשה כי הבוס שלה יצא נגדה רק כי היא מנעה שחיתויות במשרד.

אלכסנדרה קליטינה. YouTube/Aleksandra Klitina, אתר רשמי
אלכסנדרה קליטינה בבגד ים מצליחה להסיח את דעתם של הצופים/אתר רשמי, YouTube/Aleksandra Klitina

אלכסנדרה פוטרה מתפקידה בנובמבר האחרון לאחר ששני סרטונים דלפו לרשת. בראשון הופיעו חברי פרלמנט אחרים שטענו שאלכסנדרה השיגה את התפקיד שלה "דרך חדר המיטות". בשני היא הפכה לקורבן של מתיחה טלפונית, במהלכה ביקרה את הבוס שלה, שר התשתיות ולדיסלב קרייקלי, ואמרה שהיא תעשה עבודה הרבה יותר טובה ממנו.

על פי הדיווחים, כרגע אין עוד חברים במפלגה החדשה שלה אך היא מאמינה שתצליח לגייס תומכים בקלות. לצערה, המסר הנוקב שלה נפל על אוזניים ערלות, כשמרבית הצופים הודו שלא הצליחו להתרכז באף מילה שאמרה לנוכח הלבוש שלה. "מדהים, אלכסנדרה," כתב אחד, "את צריכה לעלות לשידור כל יום אחרי 21:00 עם סרטונים כאלה והמפלגה שלך פשוט תתנפח מחברים חדשים". אחר הוסיף: "כן, את צודקת. רגע, אמרת משהו?".

לא כולם היו קשים איתה. חלק הביעו תמיכה ושיבחו את השינוי הצפוי בפוליטיקה של המדינה. צופה כתב: "ובכן, לפחות יש מנהיגה אחת נורמלית! יש משהו שווה ערך באופוזיציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully