וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט על מתווה הפליטים: "מנהלים את המשבר המורכב הזה ברגישות"

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 15:50

רה"מ אמר כי "נעזור באופן הומניטרי לאזרחי אוקראינה ששוהים כאן באופן זמני", ובישר באופן רשמי על הקמת בית חולים שדה לפצועים אוקראינים שיעבוד שם. מוקדם יותר בנט הביע תמיכה בפליטים היהודים המגיעים מאוקראינה לארץ. "יש לנו חובה לא לאכזב אותם"

בווידאו: מטפלים במשבר ברגישות, מנסים להושיט עזרה ככל שאנחנו יכולים/רוני כנפו

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר היום (שני) כי "אנחנו מנהלים את המשבר המורכב הזה ברגישות, באחריות ומתוך ניסיון להושיט עזרה, ככל שאנחנו יכולים".

ראש הממשלה בישר על הקמת בית חולים שדה באוקראינה. "אני יכול לבשר כאן היום באופן רשמי שאנחנו מקימים בית חולים שדה לפצועים אוקראינים, שיעבוד שם, בשטח. זו יוזמה שלא הרבה מדינות מסוגלות לקחת על עצמן, ולמדינת ישראל יש את היכולת הזאת ואנחנו יוצאים לדרך. זה דבר חשוב, ואני שמח שאנחנו, משרד הבריאות ומשרד החוץ, בסיוע משרד האוצר - מובילים אותו".

פליטים אוקריאנים ממתינים בנתב"ג 10 במרץ 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
פליטים אוקריאנים ממתינים בנתב"ג, שבוע שעבר/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"במקביל, אנחנו, כעם וחברה, נעזור באופן הומניטרי לאזרחי אוקראינה ששוהים כאן באופן זמני, לכמה שבועות, או חודשים, עד שיירגע המצב שם. אני רואה שיש משפחות רבות שמארחות בתקופה הקרובה, וזה חשוב מאוד", הוסיף.

בנט הביע היום תמיכה בפליטים היהודים המגיעים מאוקראינה לארץ. "אנחנו עומדים בפתחו של גל עלייה", אמר בטקס האזכרה הממלכתי ליוסף טרומפלדור. "יהודים רבים רוצים להגיע אלינו, לישראל מאזורי הלחימה באירופה, יש לנו חובה לא לאכזב אותם, לתת לאחינו ולאחיותינו את קבלת הפנים החמה ביותר. לדאוג להם גם ביום שאחרי - לדיור, למקומות עבודה, לחינוך, לכל מה שאדם צריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully