וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בלשכת רה"מ דרשו מהאוקראינים: הפסיקו למתוח ביקורת על ישראל

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 20:53

אחרי דבריו של שר החוץ האוקראיני נגד אל על ודבריו של הנשיא זלנסקי על היעדר תמיכה מספקת של ישראל בארצו, בכירים בלשכת בנט העבירו דרישה לאוקראינים להפסיק לבקר את מדיניות ישראל כלפי המלחמה. המסר שהועבר: לא ייתכן שישראל תשקיע מאמצים בתיווך - ותיענה בביקורת

בכירים בלשכת ראש הממשלה נפתלי בנט העבירו היום (שלישי) מסרי מחאה ללשכתו של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי ודרשו שבכירים אוקראינים יפסיקו למתוח ביקורת על מדיניות ישראל כלפי המלחמה. בכיר ישראלי אמר כי לפי המסר שהועבר לאוקראינים, לא ייתכן שישראל תיענה לבקשת אוקראינה ותשקיע זמן ומאמץ בתיווך להפסקת אש, רק כדי לזכות בתמורה בביקורת מצד אוקראינה בתקשורת.

המסר לאוקראינה הועבר על רקע דבריו של שר החוץ האוקראיני דמיטרי קולבה נגד חברת אל על אתמול, על רקע הדברים שאמר נשיא אוקראינה זלנסקי עצמו בשבוע שעבר על כך שישראל אינה תומכת מספיק בארצו וכן על רקע התבטאויות של דוברים אוקראינים נוספים שמתחו ביקורת על ישראל בשבוע האחרון.

אתמול האשים קולבה בציוץ בטוויטר את חברת התעופה הישראלית כי היא מרווחיה כסף על חשבון דם הקורבנות באוקראינה, הנמצאת ביום ה-13 למאבק בפלישה הרוסית. "יש כאלה שרוצים לעשות כסף שספוג בדם של אוקראינה", כתב קולבה בציוץ בטוויטר. "זה לא מוסרי וזו מכה ליחסים בין ישראל לאוקראינה".

מחברת אל על נמסר אתמול כי השימוש בכרטיס אשראי מיר נחסם כבר ב-28 בפברואר. "צר לנו שלא נעשתה בדיקה פשוטה עימנו טרם הציוץ המטעה, מאחר והעובדות שונות בתכלית השינוי", הוסיפו.

מוקדם יותר היום התנצל שר החוץ האוקראיני על ההתקפה שלו אתמול נגד חברת אל על ועל ישראל. בציוץ בטוויטר כתב קולבה כי אכן אל על חסמה את אפשרות השימוש במערכת התשלומים הרוסית "מיר". הוא הודה לאל על על פעילותה להעברת סיוע הומניטארי לאוקראינה וכתב כי הוא מתנצל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully