וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על חורבות "הפיל הלבן": עיריית ת"א הכריזה על בניית חוף חדש

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 14:29

העירייה הודיעה כי השבוע יחלו בבניית המיזם שקיבל את השם "פארק חופי", במקום בו שכן בעבר הדולפינריום. הפרוייקט, שיכלול את הרחבת רצועת החוף הקיימת, בניית שבילים לרוכבי אופניים והולכי רגל, והקמת מרכז ספורט לגולשים - צפוי להסתיים בנובמבר 2023

עיריית תל אביב הודיעה היום (שני) כי תפתח חוף רחצה חדש, על חורבותיו של הדולפינריום סמוך לפארק צ'ארלס קלור. בהודעה שפרסמה העירייה בחשבון הפייסבוק שלה נכתב כי השבוע יחלו עבודות הבנייה על החוף.

בעירייה מכנים את הפרויקט "פארק חופי" ולדבריה לצד חוף ים מורחב חדש יוקם מרכז ספורט ימי ואתגרי עבור גולשים וחותרים. לפי העירייה, בניית המיזם צפיה להסתיים בנובמבר 2023.

מבנה הדולפינריום. Creative Commons
מבנה הדולפינריום הנטוש/Creative Commons

"לצד חוף הרחצה ייסללו שבילים חדשים להולכי רגל ורוכבי אופניים, יתווספו מתקני משחקים ועבודות גינון, ואם כל זה לא מספיק - אז חכו שתראו את המרפסת הרחבה שתתנוסס מעל החוף ועתידה להיות נקודת תצפית רומנטית אל עבר השקיעה", נכתב בהודעת העירייה.

התגובות לפוסט שפרסמה העירייה בנושא נחלקו לתושבים שתמכו ושיבחו את הפרוייקט, אולם נרשמו גם כמה ביקורות. "נשמות טובות, מה עם קודם לסדר לי את מעבר החצייה כמו שצריך כדי שלא ארגיש שאני תושב בנגלדש?", כתב אחד הגולשים בצירוף תמונה של מפגע תעבורתי.

עוד בוואלה!

רוכבי אופניים תוקפים נשים ברחובות תל אביב. עכשיו הן מפסיקות לשתוק

לכתבה המלאה
חוף חדש שיוקם בתל אביב 14 במרץ 2021. עריית תל אביב - יפו, אתר רשמי
הדמיית החוף החדש שיוקם בתל אביב/אתר רשמי, עריית תל אביב - יפו

"מדהים! ואיך תממנו את זה? שניה, אני באה לחנות באדום-לבן", עקצה גולשת נוספת. "אם עד אז ישארו פה תושבים שיכולים לשלם את השכירות והמחייה בעיר הזאת". אחרים הביעו שמחה מהצעד: "החופים בתל אביב מהממים והכי מושקעים שיש. תמשיכו לשדרג", כתבה גולשת נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully