וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרופים לפנים: בן 37 תקף שתי נשים בתל אביב - ללא כל סיבה

עודכן לאחרונה: 4.3.2022 / 14:42

על פי החשד, במקרה הראשון תקף תושב העיר אישה ביפו, ובשני חבט באגרוף בפניה של אחרת ברחוב הירקון, ללא היכרות מוקדמת, והיא נפגעה בעינה. בחקירתו טען כי "שמע קולות" ולכן תקף את הנשים. מעצרו של הגבר הוארך עד ליום ראשון, והוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית

בווידאו: צעיר נעצר בחשד לתקיפה - התיעוד הוכיח אחרת/מערכת וואלה!

שתי נשים הותקפו שלשום על ידי גבר בן 37 בתל אביב. על פי החשד, במקרה הראשון תקף אישה ביפו, וכמה שעות לאחר מכן חבט באגרוף בפניה של אחת אחרת ברחוב הירקון, ללא סיבה או היכרות מוקדמת. עוברי אורח תפסו ועיכבו אותו עד להגעת המשטרה למקום.

האישה השנייה נפגעה בעינה ונזקקה לטיפול רפואי. בחקירתו טען החשוד, תושב העיר, כי "שמע קולות" ולכן תקף את הנשים. בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול (חמישי) את מעצרו עד יום ראשון וקבע כי יישלח לבדיקה פסיכיאטרית, בהסכמתו.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
יישלח לבדיקה פסיכיאטרית/ראובן קסטרו

עו"ד משה קשלס, שמייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר בתגובה כי "מדובר במתמודד נפש שבעבר כבר נקבע שהוא אינו כשיר ואינו אחראי למעשיו. לאור מצבו הנפשי הוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית. ברור לכל שההליך הפלילי אינו הפתרון למצבו ושהוא זקוק לטיפול רפואי".

תקריות דומות מתרחשות בתל אביב שוב ושוב בשנים האחרונות. האחרונה בהן התרחשה לפני כשבועיים, אז גבר, ככל הנראה דר רחוב, תקף צעירה בת 29 בשכונת פלורנטין. הצעירה, טליה, סיפרה שהגיעה לעיר כדי לבקר חברה. כשיצאו מסופרמרקט התקרב אליהם הגבר, וללא כל שיח ביניהם שבר על ראשה בקבוק בירה, קרע ממנה את הסוודר שלבשה וניפץ את הטלפון שלה על הרצפה. לאחר מכן היא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, והוא נעצר.

בינואר הוגש כתב אישום נגד צעיר בן 26 מירושלים שהכה נשים וילדות ברחבי תל אביב בחמישה מקרים שונים. ביום בו נעצר הצעיר, נעצר גבר נוסף בחשד שתקף נשים בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully