וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה הותקפה בתל אביב ללא כל סיבה: "שבר לי בקבוק בירה על הראש וקרע את הסוודר"

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 10:37

טליה, אם לילדה בת עשר, סיפרה לוואלה! כי הותקפה באלימות כשיצאה עם חברתה מסופרמרקט בשכונת פלורנטין, ככל הנראה על ידי דר רחוב. "הוא תפס אותי בשיער ושבר עליי בקבוק זכוכית, היה לי דם על כל הצוואר והעורף", שחזרה. "זו תופעה שחוזרת על עצמה, כנראה עד שמישהו ימות"

בווידאו: תיעוד תקיפת הצעירה בשכונת פלורנטין, תל אביב/באדיבות חדשות 13

גבר, ככל הנראה דר רחוב, תקף אתמול צעירה בת 29 בתל אביב. האישה, טליה, אם לילדה בת עשר, סיפרה שהגיעה לעיר כדי לבקר חברה המתגוררת ברחוב ידידיה פרנקל. כשיצאו מסופרמרקט התקרב אליהם הגבר, וללא כל שיח ביניהם שבר על ראשה בקבוק בירה, קרע ממנה את הסוודר וניפץ את הטלפון שלה על הרצפה. לאחר מכן היא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. היום (שני) חלה התפתחות בחקירה והחשוד נעצר.

"אני קצת בבלבלות ולא קל לי מההלם", הודתה בשיחה עם וואלה!. "קשה לי נפשית. באתי מירושלים לחברה שלי שגרה רחוב ליד איפה שזה קרה. חזרנו מהים, ישבנו בבית קפה והיה רגוע. אחרי שעה נכנסו ל-AM:PM ויצאנו עם שקיות ביד. הכול קרה ב-10-5 שניות. תוך כדי שאני יוצאת אני קולטת מאחוריי מישהו שמתקדם בצעקות למרחק מטרים ממני. לא יכולתי להגיב והרפלקס שלי היה לדחוף את חברה שלי לצד. הוא תפס אותי עם יד אחת בשיער ועם היד השנייה שבר עליי בקבוק זכוכית. הוא תפס אותי מהסוודר, הצלחתי לצאת ממנו והוא לקח אותו, הוא לקח לי גם את הטלפון ושבר אותו על הרצפה באלימות מטורפת. צעק על חברה שלי כמו משוגע, 'בואי לכאן'".

מכשירה הסלולרי של צעירה שהותקפה ע"י דר רחוב בתל אביב. באדיבות המצולמים
"שבר לי בקבוק על הראש". טליה לאחר שהותקפה, אתמול/באדיבות המצולמים

לדבריה, "אנשים באו ותפסו אותו והזמינו משטרה. היה לי דם על כל הצוואר והעורף, התמונות לא מראות הכול. אני רועדת כשאני מדברת על זה. הגיע האמבולנס ופינה אותי. המשטרה תפסה אותו ואמרה לי להגיש תלונה. הלכנו לתחנה והגשנו תלונה וממה שאומרים השוטרים עד שהגיע אלינו הוא כבר בעט באופנוע ובחתול. כולם אומרים שהוא מוכר וזאת תופעה שחוזרת על עצמה, כנראה עד שמישהו ימות".

זהו לא מקרה האלימות היחיד שהתרחש לאחרונה בשכונת פלורנטין ללא התרעה או היכרות מוקדמת. צעירה נוספת, יעל, סיפרה כי לפני כשלושה שבועות הותקפה גם היא ברחוב וולפסון, הסמוך לידידיה פרנקל.

"הלכתי הביתה ואז הוא הלך מאחורי, ואז התחיל ללכת יותר מהר. החזקתי את הטלפון ביד, חיכיתי רגע לחצות את הכביש והוא הגיע מולי והעיף לי פצצה לאף. כל האף שלי היה דם והייתי בהיסטריה. נכנסתי למישהו זר לאוטו שידבר עם חבר שלי", סיפרה יעל. "הגשתי תלונה באינטרנט ולא חזרו אליי אפילו. מאז אני לא בעיר, זה מפחיד ואני כל הזמן שומעת על עוד ועוד סיפורים. באלנבי שמעתי על מקרה דומה".

מכשירה הסלולרי של צעירה שהותקפה ע"י דר רחוב בתל אביב. באדיבות המצולמים
מכשירה הסלולרי של טליה לאחר התקיפה, אתמול/באדיבות המצולמים

בחודש שעבר הוגש כתב אישום נגד צעיר בן 26 מירושלים שהכה נשים וילדות ברחבי תל אביב בחמישה מקרים שונים. שעות לאחר מעצרו ב-25 בדצמבר, נעצר גבר נוסף בחשד שתקף נשים בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully