וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרופים, הצלפות ושבירת שיניים: בני זוג מדימונה מואשמים בהתעללות בילדי האם

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 16:46

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד גבר ואישה בגין תקיפת הילדים, בני 9 ו-10. לפי כתב האישום, הגבר היה מכה ומתעלל בילדים פעמים רבות, לאורך תקופה ארוכה, והאישה הייתה נוכחת ולא עשתה דבר כדי לעצור את ההתעללות. "ראשו הוטח בקיר ושיניו נשברו"

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד בני זוג מדימונה בגין תקיפה והתעללות בילדי האישה מנישואים קודמים, בני ה-9 וה-10.

לפי כתב האישום, הגבר היה מכה ומתעלל בילדים פעמים רבות, לאורך תקופה ארוכה. אמם של הילדים הייתה עדה למעשים, אך לא עשתה דבר כדי למנוע מבן זוגה להתעלל בילדיה ולא לקחה אותם לקבל טיפול רפואי.

"בין היתר, הכה הגבר את הילדים באגרופים בפנים ובגופם, תקף אותם באמצעות חגורה כי לא ביצעו מטלות בבית וגרם להם לחבלות חמורות", נכתב הכתב האישום. "באירוע אחד, בעקבות תקיפת הגבר, ראשו של ילד הוטח בקיר ושיניו נשברו. הילד סיפר לאמו והראה לה את החבלות, אך היא לא עשתה דבר". יתרה מכך, האם הורתה לילדיה שלא לספר על כך לאיש.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
"נמלטו מהמשטרה". ניידת משטרה, ארכיון/ראובן קסטרו

עוד עולה מכתב האישום כי באחד המקרים, הגבר הכה את הילד בן ה-10 בפניו ובבטנו לאחר שלא הביא לאם מחבת מיד כשביקשה. האם, שנכחה במקום, לא רק שלא סייעה לילדה, אלא שהענישה אותו והורתה לו לעזוב את הדירה בבגדים קצרים ובכפכפים קרועים למרות שירד בחוץ גשם סוער. שכן שהבחין בילד בוכה בחוץ הכניס אותו לביתו.

במקרה אחר, בני הזוג נמלטו בחשכה מהשוטרים שהגיעו לדירה, יחד עם הילדים, והתחבאו על גגון מאולתר ומסוכן, וטשטשו את המכות על פניו של הילד בעזרת מייק-אפ. בני הזוג הואשמו גם בהפרת חובה של הורה או אחראי, שיבוש מהלכי משפט, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו והדחה בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully