וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לאחר תאונת הפגע וברח: "פייסל הגדול" הסגיר את בנו למשטרה

עודכן לאחרונה: 8.3.2022 / 16:54

עורך הדין ראפע פייסל, החשוד במעורבות בתאונה שבה נהרגה קצינת צה"ל עמית איטח ונחשב עד היום לנמלט, הופיע בפתח בית אביו, איש העסקים המוכר. מספר דקות לאחר מכן לקח פייסל את בנו לסנגוריו, שהסגירו אותו לשוטרים. "מודע לחשדות החמורים המיוחסים לבנו"

עורך הדין ראפע פייסל, החשוד בתאונת הפגע וברח הקטלנית בצפון, הסגיר עצמו היום (שלישי) למשטרה. התאונה התרחשה ליד מושב יערה, ובה נהרגה קצינת צה"ל, סגן עמית איטח, ונפצעו שני חיילים נוספים, אחד מהם במצב קשה. ראפע, שנמלט מזירת האירוע, הוגדר עד רגע ההסגרה כנעדר.

הבוקר הופיע עורך הדין בבית אביו, איש העסקים פייסל אסלאן, המוכר בשם "פייסל הגדול", הבעלים של "שוק פייסל". מספר דקות לאחר מכן לקח פייסל את בנו למשרד עורכי הדין בעכו, ומשם הם הסיע אותו לתחנת זבולון, שם נעצר. האב, שנחשד תחילה בחשד להעלמת עבריין נמלט, טוען כי חיפש אחר בנו ברחבי הארץ והשטחים וכי לא היה לו כל מושג היכן הוא. מחר יובא ראפע פייסל להארכת מעצר.

תאונת דרכים בין 2 כלי רכב,  בכביש 889 סמוך למושב יערה לכיוון איילון. מד"א
בתאונת הפגע וברח בה נהרגה קצינת צה"ל סגן עמית איטח/מד"א

תחילה, יוחסה העבירה לאחיו הקטן של עורך הדין, נאסר אסלאן בן ה-26. אולם לאחר חקירת המקרה הבינה המשטרה כי החשוד בעבירה הוא ראפע פייסל, בן ה-30.

עורכי הדין משה גלעד ושלומי שרון המייצגים את המשפחה מסרו : "מר פייסל אסלאן הידוע בכינויו 'פייסל הגדול', הסגיר את בנו באמצעותנו לידי המשטרה. מר פייסל מודע לחשדות החמורים המיוחסים לבנו אולם, מתוך אמון במערכת המשפט בישראל הוא מאמין כי בתום החקירה יתבהר כי בנו ראפע לא ביצע את העבירות המיוחסות לו ובכך, גם אנו משוכנעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully