וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם ימ"מ נהרג בתאונת דרכים: "אמיץ, מקצועי וחותר למצוינות"

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 15:00

רס"ר ניקולאי ודובנקו בן ה-34 עלה לישראל בגיל צעיר והתגייס ליחידת העילית של המשטרה לפני כשנתיים וחצי. הבוקר, נהרג בתאונה בכביש 1 כשהתנגש במשאית עם האופנוע שעליו רכב. הוא השאיר אחריו אישה ושני ילדים קטנים. "היה אהוב על כלל חבריו לצוות וליחידה"

לוחם ימ"מ רס"ר ניקולאי ודובנקו בן ה-34 נהרג הבוקר (שלישי) בתאונת דרכים בכביש 1. ודובנקו עלה לארץ בגיל צעיר והתגייס ליחידת העילית של המשטרה לפני כשנתיים וחצי. הוא השאיר אחריו אישה ושני ילדים בני שש וחצי שנה.

"מפקדיו מספרים שהיה לוחם אמיץ ומקצועי שתמיד לוקח יוזמה וחותר למצוינות", ספדו לו במג"ב. "הוא היה אחראי על מספר דברים בצוותו, אהב את המקצוע והיה אהוב על כלל חבריו לצוות וליחידה".

לוחם ימ"ם שנהרג בתאונה הבוקר. ללא, אתר רשמי
לוחם ימ"ם שנהרג בתאונה הבוקר/אתר רשמי, ללא

"ניקולאי עלה לארץ בגיל צעיר מתוך שליחות וציונות", סיפרו ביחידה. "הוא היה מומחה בתחום הירי ולקח חלק בתחרויות ירי של היחידה, שבה השתבץ כלוחם לאחר שסיים את הקורס האינטנסיבי".

התאונה הקשה אירעה הבוקר סמוך למחלף מוצא שבכביש ירושלים-תל אביב. צוות מד"א שהוזעק לאירוע קבע את מותו במקום. "כשהגענו למקום ראינו אופנוע מעוך ואת הגבר שוכב מחוסר הכרה ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו", סיפר פרמדיק מד"א לישי שמש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully