וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חושדת: אחיו של הצעיר שנעצר בחשד לגרימת מותה של צעירה - הוא הנהג הפוגע

עודכן לאחרונה: 12.2.2022 / 0:10

הצעיר לו יוחסה התאונה שבה נהרגה הקצינה עמית איטח הוא נאסר אסלאן בן ה-26. כעת אחיו בן ה-30, עורך דין במקצועו, נחשד כנהג הפוגע - אולם הוא נעדר. אביהם של השניים, פייסל "הגדול" אסלאן, איש עסקים מוכר, נעצר בחשד כי הוא יודע היכן בנו מסתתר

בווידאו: זירת תאונת הפגע וברח סמוך לשלומי/צילום: מד"א

המשטרה חושדת כי הצעיר שנעצר כיוון שפגע ברכב בה נסעה קצינת צה"ל סגן עמית איטח וגרם למותה - לא היה מי שנהג ברכב, אלא אחיו. הצעיר לו יוחסה התאונה הוא נאסר אסלאן בן ה-26, אולם כעת אחיו בן ה-30, עורך דין במקצועו, נחשד כנהג. לפי הערכות, הוא נמלט מהזירה לאחר התאונה שהתרחשה בסמוך למושב יערה ובה נפצעו שני חיילים נוספים. במשטרה קיים חשש כי החשוד הספיק להימלט לחו"ל.


העצור נותר מאחורי סורג ובריח בגין החשד לסיוע להימלטות ושיבוש החקירה. אחיו חליל אסלאן בן ה-21 נעצר גם כן בחשד לסיוע לנמלט. גם הוריהם המתגוררים בנהריה נחקרו במשטרה, והאב, איש העסקים פייסל אסלאן ("פייסל הגדול") בן ה-55, בעלי "שוק "פייסל" בעיר, נעצר בחשד להעלמת עבריין נמלט. המשטרה טוענת כי הוא יודע היכן הבן מסתתר. הבוקר (שישי) הוארך מעצרו.

עמית איטח ההרוגה בחשד לפגע וברח בגליל העליון. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
איטח/אתר רשמי, מתוך פייסבוק
תאונת דרכים בין 2 כלי רכב,  בכביש 889 סמוך למושב יערה לכיוון איילון. מד"א
זירת התאונה הקטלנית/מד"א

"מדובר במשפחה אחת בעלת אג'ינדה אחת שאינה מתיישבת עם ההגיון הבריא ומעדיפה כי שלושה ישהו במעצר תוך ניסיון לסייע לחשוד בתאונה להימלט", טענו היום בבית המשפט בוחני התאונות של המשטרה החוקרים את האירוע יחד עם יל"פ אשר, היחידה למאבק בפשיעה של מרחב אשר. עורכי הדין שלומי שרון ומשה גלעד המייצגים את החשוד בנוסף לעורך הדין באסל פלאח המייצג את הבנים הגישו ערר בגין מעצר האב לבית המשפט המחוזי בעיר והציעו הפקדה של חצי מיליון שקלים אם ישחרר אותו למעצר בית. השופט אינאס סלאמה הסתפק בהפקדה של עשרים אלף שקלים בלבד ועוד ערבויות ושלח אותו למעצר בית בביתו של מנהל המחלקה העסקית ושותף באחד ממשרדי עורכי הדין הנודעים בארץ ובפיקוחו הצמוד של שותף אחר. המשטרה ממשיכה במאמציה לאתר את הנהג.

עו״ד משה גלעד. 23 בינואר 2021. שלומי גבאי
עו"ד משה גלעד/שלומי גבאי
עורך הדין שלומי שרון. באדיבות המצולמים
עו״ד שלומי שרון/באדיבות המצולמים

תגובת עורכי הדין משה גלעד ושלומי שרון: "ראשית אנו שולחים את תנחומינו למשפחת המנוחה. שנית, לדעתנו מדובר בהחלטה סבירה ומאוזנת של כבוד השופט סלאמה שהחליט לשחרר את האב שאינו קשור לתאונה עצמה לאחר ששמע את טענותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully