וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרח צעיר": הדר אריאל צור בת ה-17 נהרגה מפגיעת אופנוע בתל אביב

עודכן לאחרונה: 6.3.2022 / 9:40

הנערה, תושבת השומרון, נפגעה אמש אנושות במעבר חצייה ליד מחלף גלילות, ומותה נקבע בהמשך בבית החולים איכילוב. רוכב האופנוע, בשנות ה-20 לחייו, נפצע בתאונה באורח קשה. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה

בווידאו: תאונה קטלנית בת"א: בת 17 נהרגה מפגיעת רוכב אופנוע/מד"א

מותה של הדר אריאל צור, נערה בת 17 מההתנחלות קריית נטפים שבשומרון, נקבע הבוקר (ראשון) לאחר שנפגעה אמש אנושות מאופנוע במחלף גלילות בתל אביב. רוכב האופנוע, בשנות ה-20 לחייו, נפצע קשה בתאונה, והוא מורדם ומונשם.

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים איכילוב בתל אביב, תוך ביצוע פעולות החייאה - ושם נקבע מותה. רוכב האופנוע פונה על ידי מד"א לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

צור, תלמידת כיתה י"ב, הותירה אחריה זוג הורים וארבע אחיות. לפי הודעת המועצה האזורית שומרון, היא הייתה בדרכה עם חבריה לשכבה למסעדה באזור המרכז. "בת ואחות אהובה שלנו תחסרי לנו כל כך, לא מאמינים שככה הלכת לנו", נמסר בהודעה מטעם משפחתה, "מלאת הדר, חן ואצילות, רק חיפשה איפה לעשות טוב. התנדבה במד"א, ב'שומר החדש', 'עושים שכונה', 'בני עקיבא' ובכל מקום שנכחה. רק השבוע ניסתה לארגן התרמת דם ביישוב", סיפרו.

"כולנו אבלים על המוות המיותר הזה של פרח צעיר", ספד לה גם ראש המועצה יוסי דגן. "הדר, רק בתחילת חייה, בעת בילוי עם חבריה מהשומרון, כולנו מחבקים את המשפחה והחברים".

ההרוגה בתאונת הדרכים בתל אביב | הדר אריאל צור. באדיבות המשפחה
"רק חיפשה איפה לעשות טוב". ההרוגה, הדר אריאל צור/באדיבות המשפחה

ככל הנראה, צור נהרגה במעבר חציה, לעיני חברה לשכבה. פראמדיק מד"א עידן שינה וחובש מד"א גל סלהוב שהוזעקו למקום סיפרו כי הנערה שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. במרחק גדול ממנה שכב רוכב האופנוע שהיה גם הוא מחוסר הכרה. "ביצענו בדיקות רפואיות ומיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים. הרוכב הורדם והונשם בשטח ופונה לבית החולים בלינסון כשמצבו קשה, והנערה פונתה במצב אנוש לבית החולים איכילוב תוך כדי ביצוע פעולות החייאה", אמרו.

עוד בוואלה!

צעיר נהרג בתאונת דרכים עצמית בשרון

לכתבה המלאה
זירת התאונה בצומת גלילות, תל אביב. 5 במרץ 2022. מד"א
זירת התאונה, אמש/מד"א

אמש צעיר בשנות ה-20 לחייו נהרג בתאונת דרכים עצמית בכביש 581 סמוך ליישוב מאור שבשרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו שלהצעיר ופינו לבית החולים הלל יפה בחדרה צעיר נוסף כבן 20 במצב בינוני. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד", סיפרו חובשי מד"א ניסים סאסי ורון אלקס. "אחד מהפצועים נלכד מתחת לרכב שהתהפך כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואית תוך כדי פעולות החילוץ אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. פצוע נוסף התהלך בזירה כשהוא בהכרה מלאה ופונה לבית החולים לאחר בדיקות רפואיות וטיפול ראשוני כשמצבו בינוני ויציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully