וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד הגיע עם דגל אוקראינה בניגוד לנהלים, השופטת המשיכה את הדיון: "מבינה את הכאב"

עודכן לאחרונה: 6.3.2022 / 23:58

עורך הדין ספדי פהד הגיע לבית משפט השלום בנצרת עם סרט בצבעי הדגל כרוך סביב זרועו, זאת על אף שבבתי משפט אסורה הופעה עם סמלים: "קייב היא העיר שלי". השופטת הורתה למאבטחים להניח לו: "זה היה רגע מרגש של הבנה ואנושיות"

עורך הדין פהד ספדי הגיע היום (ראשון) לבית משפט השלום בנצרת כשעל זרועו כרוך דגל אוקראינה. "קייב היא העיר שלי. שם למדתי ואני מזדהה עם העם המותקף", אמר עורך הדין.

ספדי, שייצג חשוד במהלך דיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו, הגיע לבית המשפט עם הדגל כרוך סביב זרועו. אך מאבטחי משמר בית המשפט אמרו לו כי על פי הנהלים המחייבים בבתי משפט נאסר על הופעה עם סמלים וסיסמאות. בתגובה עדכן ספדי את המאבטחים כי השופטת לא העירה לו על כך, ועל כן פנו אנשי המשמר לשופטת.

עורך הדין פהד ספדי עם דלג אוקראינה על היד. 6 בפברואר 2022. באדיבות המצולמים
"מציע לבית המשפט שהוא גם יענוד את הדגל", פהד ספדי/באדיבות המצולמים

"אמרתי שאני מציע לבית המשפט הנכבד שהוא גם יענוד את הדגל, והמשכתי בדבריי שקייב היא העיר שלי. שם למדתי ואני מזדהה עם העם המותקף. ואז השופטת מנאל חליחל-דיאב אמרה למשמר: 'הניחו לו, אני יכולה להבין את הכאב' וכך המשכתי את הדיון בתיק", אמר ספדי. "זה היה רגע מרגש של הבנה ואנושיות ושל שופטת שגילה רגישות ואנושיות לסבלם של אחרים", הוסיף. לאחר מכן אמר ספדי בבית המשפט: "תחי העם האוקראיני, יחי נשיאה היהודי הגיבור".

לדבריו ימשיך להגיע כך לדיונים בבתי המשפט והוא מצפה שכולם יעשו כמוהו. "לו הייתי חיי בתקופת מלחמת העולם השנייה, הייתי הולך עם טלאי צהוב כהזדהות עם שואת העם היהודי. היום עלינו להזדהות עם הסבל שעובר העם האוקראיני", אמר ספדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully