וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-150 איש הפגינו בת"א נגד הפלישה לאוקראינה: "התגובה הישראלית היא בושה"

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 20:55

בכיכר הבימה בתל אביב התאספו מפגינים שקראו לממשלת ישראל לעשות יותר מול רוסיה. "רוסיה עוזרת לאויבים שלנו מאז ומתמיד, לא ברור למה אנחנו כל כך חלשים ופחדנים מולם", תקף אנדריי שנולד באוקראינה. כוכב הרשת דניס צ'רקוב, ממארגני ההפגנה: "ההפגנה תרים את המורל בקייב"

בווידאו: הפגנת תמיכה באוקראינה, תל אביב/צילום: ניב אהרונסון

כ-150 איש הפגינו נגד הפלישה לאוקראינה בכיכר הבימה בתל אביב. המפגינים קראו "נפתלי בנט לך הביתה", "גאווה לאוקראינה" ו"פוטין היטלר".

אנדריי, שנולד באוקראינה, הגיע עם בתו להפגין. "אנחנו מאוד פגועים מזה שכל העולם שותק. זהר ברים שקורים בגלל שהשתיקה נמשכת עוד מאז גאורגיה. מזמן היה צריך להתעורר. אני שמח שלפחות עכשיו התעוררו ולפחות חלק מהמדינות באירופה נותנות לנו נשק, זה מה שאנחנו צריכים", אמר. "התגובה הישראלית היא בושה. רוסיה עוזרת לאויבים שלנו מאז ומתמיד ועכשיו לא ברור למה אנחנו כל כך חלשים ופחדנים מולם. המשפחה שלי שם חיה כבר שבוע במקלטים".

הפגנת תמיכה באוקראינה
בתל אביב 3 במרץ 2022. ראובן קסטרו
כיכר הבימה, הערב/ראובן קסטרו

כוכב הרשת דניס צ'רקוב, ממארגני ההפגנה: "אנחנו יודעים שההפגנה הזאת לא תשנה באמת את מה שקורה באוקראינה, אבל היא תעלה את המורל של האזרחים האוקראינים ושל הלוחמים באוקראינה. אנחנו בקשר הדוק איתם והם מחוברים לאינטרנט, ורואים את התמיכה האדירה של כל העולם וזה נותן להם כוח להמשיך להילחם. בעיניי זה מצדיק את ההפגנה. אפשר לראות את כל האנשים שהגיעו לכאן וצועקים מעומק לבם שאינם רוצים מלחמה והם נגד הרג של אזרחים מפשע"

  • עוד באותו נושא:
  • אוקראינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully