וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חודשיים: נעצר חשוד במעורבות בשוד הכספות בתל אביב

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 7:53

המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרו של החשד, תושב נתניה כבן 40, בדיון בבית משפט השלום בתל אביב. בתקרית, שהתרחשה בסוף חודש דצמבר, חמושים שהגיעו למקום קשרו את המאבטח והחלו לרוקן את תכולת הכספות בחדר

תושב נתניה, בן 40, נעצר אתמול בחשד למעורבות בשוד הכספות בתל אביב לפני כחודשיים - כך נודע הבוקר (שלישי). הוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

האירוע התרחש בסוף חודש דצמבר, כשחברת רותניום קיבלה פנייה מאדם שטען שהוא מתכוון לבצע הפקדה של כסף באחת מהכספות. במקום אותו אדם, הגיעו לבניין שודדים חמושים ורעולי פנים. הם קשרו את המאבטח והחלו לרוקן את תכולת הכספות בחדר, ששטחו 500 מ"ר. בצילומים מהמקום נראות חלק מהכספות שנערמו על רצפת המתחם, וחלק מתכולתן מפוזר מסביב.

עם זאת, החברה פרסמה הודעה ללקוחותיה ובה הודגש בין היתר כי "נפרצו מספר קטן של כספות" והחקירה נמצאת בעיצומה. החברה ציינה כי לקוחות שלא קיבלו הודעה בזמן אמת על הפריצה, "הכספת שלהם לא נפרצה".

זירת פריצת חדר הכספות במרכז תל אביב 31 בדצמבר 2021. ראובן קסטרו
מתחם הכספות שנפרץ, תל אביב/ראובן קסטרו

בתגובה רשמית שפרסמה החברה נטען אז כי החשודים במעשה הם "שני גברים בשנות ה-50 לחייהם דוברי צרפתית, אשר תיאמו פגישה מבעוד מועד לפתיחת כספת". לפי החברה, "השניים הגיעו לפגישה שתואמה בפנים גלויות עם מסיכת קורונה. לקראת סיום הליך הבדיקה הוציאו השניים אקדח איימו על השומר וכפתו אותו. תוך פרק זמן מאוד קצר פעלו מנגנוני האבטחה ואזעקה שקטה החלה לפעול אף כן. באותו הרגע השודדים ברחו מהמקום".

"כעבור דקות בודדות השומר הצליח להשתחרר והזעיק את משטרת ישראל שהגיבה במהירות. חשוב לציין כי מבדיקה ראשונית עולה שכל הקופסאות שהוצאו נשארו במתחם. כמו כן חשוב לציין שהמתחם מבוטח על ידי חברת הביטוח הבנלאומית לוידס ומידה וישנם לקוחות שנפגעו יפוצו בהתאם", נמסר אז מטעם החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully