וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדר כספות פרטי במרכז תל אביב נפרץ, עשרות כספות נשדדו

עודכן לאחרונה: 1.1.2022 / 9:33

השודדים נכנסו בשעות הערב המוקדמות כשהם רעולי פנים, לחדר שנמצא ברחוב אחד העם במרכז העיר, כפתו את המאבטח ושדדו עשרות כספות. במשטרה טרם יודעים לומר מה הסכום שנגנב. באתר החברה, שלדבריה הקימה את המקום נכתב: "החדר מאובטח ברמת הבטיחות הגבוהה ביותר"

בווידאו: עשרות כספות נשדדו מחדר כספות פרטי בתל אביב/צילום: האיש האפור

חדר כספות ברחוב אחד העם בתל אביב נשדד אתמול (חמישי), אין עצורים בשלב זה. המשטרה פתחה בחקירה. האירוע התרחש בשעה 18:00, השודדים נכנסו למקום, כפתו את המאבטח ושדדו את הכספות.

מדובר בחדר כספות פרטי של חברת "רותניום כספות", ובאתר האינטרנט שלה נכתב: "כל לקוחותינו נמנים עם מועדון הלקוחות היוקרתי ביותר בישראל RUTHENIUM-FIRST בו חברים אנשי עסקים מובילים מכל תחומי החברה, מנהלי חברות בתחומים שונים, מנכ"לי החברות המובילות במשק, בעלי מקצועות חופשיים ועוד".

"השכרת כספות בחדר מפואר, מאובטח ברמת הבטיחות הגבוהה ביותר הקיימת כיום בישראל ומותאם לדרישות הרגולטריות ולדרישות כל חברות הביטוח".

זירת פריצת חדר הכספות במרכז תל אביב 31 בדצמבר 2021. ראובן קסטרו
זירת הפריצה/ראובן קסטרו
חדר כספות פרטי במרכז תל אביב נפרץ אתמול, עשרות כספות נשדדו 31.12.21. האיש האפור, שימוש לפי סעיף 27 א', אתר רשמי
כספות הפוכות לאחר הפריצה/אתר רשמי, האיש האפור, שימוש לפי סעיף 27 א'

החדר בו בוצע השוד, נמצא מול הבית הכנסת הגדול במרכז אזור המסעדות והבילויים של תל אביב. בנוסף, באותו בניין ארגון הלח"י שדד ב-26 לספטמבר 1947 את בנק ברקליס.

לפני כשבועיים התרחש שוד באזור קריית גת ובו חמישה גברים רעולי פנים נכנסו לחנות בעיר, תוך איומים על המוכרת במקום. לאחר כמה שניות, הגיעו שוטרים ותפסו אותם בזמן מעשה. חלק מהחשודים נתפסו בחנות וחלק נמלטו ונתפסו בחוץ - רק אחר מאבק אלים בינם לבין השוטרים. אחד החשודים שנתפסו, התלונן על אלימות קשה מצד השוטרים בזמן תפיסתו.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully