וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירי החניונים בנתב"ג עלו: "העלויות השוטפות שלנו ממשיכות לגדול"

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 17:56

רשות שדות התעופה החליטה להעלות את המחיר כך שעל חניה לטווח ארוך תשלמו 45 שקלים ליום במקום 40, על חניה לטווח קצר תשלמו 80 שקלים ביום במקום 70, ועל שעת חניה לצורך איסוף נוסעים תשלמו 20 שקלים לשעה במקום 18. "לא מקבלים פיצוי מהמדינה"

ברקע המאבק על יוקר המחיה, גם מחירי החניונים בנמל התעופה בן גוריון עלו. החל מתחילת החודש, משלמים על חניה לטווח ארוך 45 שקלים ליום במקום 40, על חניה לטווח קצר משלמים 80 שקלים ביום במקום 70, ועל שעת חניה לצורך איסוף נוסעים משלמים 20 שקלים לשעה במקום 18.

מרשות שדות התעופה נמסר בתגובה: "מחירי החניה בנתב"ג התעדכנו לראשונה מזה 12 שנה. בתקופה שבה לא פעלה תחנת הרכבת בשדה, ולא התאפשרה העלאת נוסעים מטעמי בריאות הציבור, הענקנו לנוסעים הנחה של 50%. אבל העלויות השוטפות שלנו ממשיכות לגדול, ואנחנו לא מקבלים מהמדינה פיצוי אחר. גם כעת עלות חניה יומית בנתב"ג היא מהנמוכות בארץ, בטח שבאזור המרכז".

עומסים בנתב"ב 19 בדצמבר 2021. פלאש 90, אתר רשמי
מחירי החניה בנתב"ג התעדכנו לראשונה מזה 12 שנה/אתר רשמי, פלאש 90

העלאת המחירים הזו מתרחשת ברקע המאבק ביוקר המחיה, בכל תחומי החיים. לפני כשבועיים הודיעה שרת התחבורה מרב מיכאלי כי ההעלאה המתוכננת במחירי התחבורה הציבורית נדחתה במספר חודשים, בהם ייבחן מבנה המחירים בתחבורה הציבורית. עליית המחירים הצפויה הייתה אמורה להיכנס לתוקף בהתאם לסל התשומות בתחבורה הציבורית, וזו הייתה צפויה להתייקר בדומה להתייקרות הרוחבית בענפים אחרים במשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully