וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ זוהר: "העבודה הלא חוקית של המשטרה סייעה להפלת שלטון נתניהו, בנט ולפיד נהנו"

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 11:03

חבר הכנסת מהליכוד אמר בריאיון ב-103FM כי הממשלה מוטרדת מאוד מאפשרות שפרשת האזנות הסתר תיבדק: "דבר שכזה יכול להפיל ממשלה". עוד התייחס לדברי אלשיך אתמול, שטען כי המשטרה לא משתמשת בתוכנת פגסוס: "לא מאמין למילה שהוא אומר, איבד את ערכיו הדמוקרטיים"

בווידאו: אלשיך: אין פגסוס למשטרה, מדובר בספין"/מערכת וואלה!

חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) התייחס הבוקר (שני) לפרשת האזנות הסתר ואמר כי "בנט ולפיד נהנו מאוד מתוצאות העבודה הלא חוקית של המשטרה, כי בעזרתה הופל שלטון נתניהו - הממשלה מספרת שהיא רוצה לבדוק את הסיפור, אבל היא מאוד מוטרדת. דבר שכזה יכול להפיל ממשלה". את הדברים אמר בריאיון ל-103FM.

עוד הוסיף כי "ועדת חקירה ממלכתית שחבריה מקובלים על האופוזיציה והקואליציה תהיה ועדה שתעשה את עבודתה נאמנה ותוכל להשיב את האמון הציבורי במערכות האכיפה".

מיקי זוהר בכינוס ליכוד ניר ברקת, ביתן 1 גני התערוכה, 10 ביוני 2021. ראובן קסטרו
"בנט ולפיד נהנו מתוצאות עבודת המשטרה", ח"כ זוהר/ראובן קסטרו

כמו כן, התייחס לדברי המפכ"ל לשעבר אלשיך, שאמר אתמול כי המשטרה לא משתמשת בתוכנת "פגסוס" ואמר: "אני לא מאמין למילה שהוא אומר. הוא אחד הדברים הפחות חיוביים שהיו בישראל, ולמרות עברו בשב"כ, הדברים שעשה כמפכ"ל יירשמו על שמו למשך הרבה שנים. ביניהם, הכנסת תוכנות ריגול למשטרה".

"אלשיך איבד את ערכיו הדמוקרטיים ופעל בדרך שלא צריך לפעול. החקירות של נתניהו העלו את האינטנסיביות של השימוש בתוכנת הריגול", הוסיף זוהר. "בשם הליטוף התקשורתי אלשיך חצה כמעט כל גבול כדי להפיל את נתניהו".

רוני אלשיך בכנס אוניברסיטת רייכמן בסימן 20 שנה למבצע חומת מגן, 13 בפברואר 2022. עדי כהן צדק, אתר רשמי
"מדובר בספין". אלשיך בכנס באוניברסיטת רייכמן, אתמול/אתר רשמי, עדי כהן צדק

אמש, התייחס אלשיך לפרשה ואמר כי "מדובר בספין, ומישהו ישלם על זה". אלשיך ביקש להבהיר כי "אין פגסוס למשטרת ישראל", וכי כל השמות שהתפרסמו בתחקיר כלכליסט "נבדקו לעומק, ולא היה ולא נברא". את הדברים אמר בהשקת קתדרת מנהיגות לאומית ומחשבה צבאית ע"ש אריק שרון באוניברסיטת רייכמן.

למשטרה מותר לעשות חיפוש כשהכלי באמתחתך אבל זה מאפשר בעשרה ימים גג, לא עשר שנים אחורה", הסביר אלשיך. "הפיקוח המשפטי שם הוא מטורף ובצדק גמור, זה תהליך מדוד". המפכ"ל הדגיש כי הוא "סומך על האנשים, שגם אחרי שעזבתי, שמרו על קדושת התהליך ועל פרטיות האזרחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully