וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: בזמן שנתניהו נאם במליאה - בנט סימן בידיו "משוגע"

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 18:57

ראש האופוזיציה נאם במליאת הכנסת כחלק מדיון 40 חתימות, שחייב את הגעתו של בנט. בתגובה לדבריו, ראש הממשלה סימן בתנועה חריגה. יאיר נתניהו: "בנט, אתה בטוח שאתה רוצה להיכנס לנושא הזה?"

בווידאו: מסמן לראש - התגובה החריגה של בנט לנאום נתניהו/צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: עמית ברקוביץ

בזמן שראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, נאם במליאת הכנסת - ראש הממשלה, נפתלי בנט, סימן בידיו "משוגע". התנועה החריגה נעשתה במהלך דיון 40 חתימות, שחייב את הגעת ראש הממשלה.

ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) תהתה "מה צריכים לחשוב ילדים שרואים את סימון ה'משוגע' של בנט על נתניהו? שזה לגיטימי? שאפשר לסמן על מישהו שהוא 'משוגע' ככה מול כולם?". היא פנתה ישירות לבנט ושאלה אם "זו הדוגמא האישית שאתה רוצה להעביר להם".

במהלך הדיון נתניהו התייחס לראשונה לפרשת הריגול המשטרתי ואמר כי "קרה כאן דבר שאי-אפשר לעלות על הדעת, גורמים במשטרה ריגלו באופן בלתי חוקי בכלים הכי אגרסיביים שיש בעולם אחרי אינספור אזרחים". בנוסף, תקף את בנט על מדיניותו מול משבר הקורונה, והסביר כי "כואב לנו שתוך חודשים ספורים אתה והממשלה הכושלת שלך הרסתם את כל ההישגים שהבאנו למדינת ישראל".

ראש הממשלה אמר בנאומו מוקדם יותר כי בניגוד לממשלת נתניהו, בממשלתו "לא נוקטים בגישה הפאניקיסטית. אנחנו לא חושבים שהקורונה זה סוף האנושות כמו שאמר מי שאמר". ח"כים מהאופוזיציה הטיחו לעברו: "אנשים מתים, השתגעתם?".

"המדיניות שלנו באמת שונה ממה שהיה בממשלה הקודמת", אמר בנט. "הכלכלה פתוחה ונלחמים במגפה. אנחנו מחסנים ראשונים בעולם בבוסטר, בבוסטר השני, בתרופות. מצד שני, אנשים הולכים לעבודה. החיים ממשיכים. ילדים קמים בבוקר לבית הספר. הדבר הכי קל זה ללחוץ על כפתור הסגר, אף אחד לא יבוא בטענות. מה יותר נוח מלשבת בבית בחל"ת במשך שנה? התחייבתי להשאיר את הכלכלה פתוחה. כואב לכם שלא ריסקנו את הכלכלה עוד פעם? לא נטיל את הסגרים שאתם הטלתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully