וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם חשבו שגבר מהצפון זכה בלוטו - בתמורה הוא קיבל איומים בטלפון

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 10:09

זוכה יחיד הצליח לנחש את כל המספרים בהגרלת הדאבל לוטו וזכה ב-80 מיליון שקלים, אבל דיווחים ברשתות החברתיות בישרו על כך שאחמד נסאר הוא האדם המאושר שזכה. "בהתחלה חשבתי שזה בצחוק", ולמרות שהוא בכלל לא מבין בזה הוא קיבל איומים בטלפון, "רצו ממני כסף" | האזינו

אחמד פהמי נסאר מטורעאן נתקל אתמול (ראשון) בשלל של שמועות ופרסומים ברשתות על כך כי הוא הזוכה היחיד בהגרלת הלוטו בסך של 80 מיליון שקלים. "הייתי בעבודה ופתאום אני מקבל שיחות מחברים ומקרובי משפחה שזכיתי בלוטו. בהתחלה חשבתי שזה בצחוק, מסתלבטים עליי, צחוק של חברים", סיפר נאסר ל-103FM. נסאר אמר שלאחר הדיווחים על זכייה, התחילו להתפרסם תמונות ברשת ובאתרים שלו ושל משפחתו, למרות שכלל לא זכה. "מעולם לא היה ולא נברא", הוסיף.

בהגרלת הדאבל לוטו זכה במוצאי שבת אדם יחיד בסכום הנחשק. הזוכה, גבר כבן 30 מאזור המרכז, הצליח לנחש את כל המספרים בטופס הלוטו, לעומת 36 אחרים שזכו בסכומים הנמוכים בהגרלה.

תושב טרעאן פרסם סרטון בו הוא מכחיש כי זכה בפרס הראשון בלוטו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים, צילום מסך
נאלץ להכחיש שזכה בפרס הגדול. נאסר/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

עם קבלת הפרסומים על כך שזכה, נסאר החל לקבל שיחות טלפון ואיומים מאנשים זרים ומגורמים עבריינים. "רצו ממני כסף אבל ישר צילמתי סרטון ואמרתי שלא זכיתי ואני לא מבין בדברים האלה". והוסיף כי לא מילא שום טופס והוא לכל היותר ממלא כרטיס חישגד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

על אף השיחות המאיימות, אחמד סיפר כי הוא אינו מפחד מהאיומים והוא מתרכז בעבודה ובפרנסה. "אם הזוכה יכול לעלות סרטון בלי הפנים ולהגיד שזה הוא ולא אני אשמח", ביקש ומייחל לכך שהסיפור הזה יירד ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully