וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד בניסיון רצח אחותו בלוד: "היה עם אדם אחר"

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 10:04

איברהים אבו לאבן, בן 21 מלוד, חשוד בביצוע ניסיון הרצח ביחד עם אדם אחר, שלעת עתה נותר אלמוני. אבו לבן טוען שיש לו אליבי. פרקליטיו קראו למשטרה "לבדוק את המצלמות ביס פלאנט", שם הוא טוען שבילה, והמליצו למשטרה לחקור את הארוס לשעבר

אישה נורתה בלוד, 5 בפברואר 2022 (צילום: מד"א)/צילום: מד"א

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הלילה ב-9 ימים את מעצרו של איברהים אבו לבן, בן 21 מלוד, החשוד בניסיון רצח אחותו לאמיס וקשירת הקשר לביצוע פשע עם אדם אחר, שנותר אלמוני לעת עתה. בחקירתו טוען אבו לבן לאליבי, ואומר כי שהה באותו זמן עם אדם אחר.

סניגוריו, עורכי הדין שאדי כבהא וסירין עיסא, טענו בדיון כי "למרבה הצער תיק תקשורתי". לדבריהם, המשטרה מסתמכת על "הפרנויה שהיא מייצרת" וחושבת שעל ידי כך תוכל להאריך את המעצר. "אנחנו לא חיים בסוריה, ששם מספיק להגיד ואדם נעצר. אנחנו חיים בישראל", אמרו הפרקליטים.

"החשוד נחקר בתחנת המשטרה, ומסר גרסה שבהתאם לה הוא לא שהה בכלל במקום האירוע", הוסיפו. לדבריהם, על החוקרים לבדוק את המצלמות ב"יס פלאנט", המקום שבו החשוד טוען ששהה, וכך יוכלו לגלות שהם טועים. הפרקליטים גם הוסיפו סברה משלהם באשר לכיוון הראוי לחקירה: "לאותה גברת, שאנחנו מאחלים לה החלמה מהירה, היה ארוס שהיא נפרדה ממנו לפני מספר ימים. האם הוא לא כיוון שצריך לחקור?".

השופט איתי רגב ציין שעיין בחומר החקירה, ושממנו עולה כי קיים חשד סביר הקושר את האח לעבירות המיוחסות לו. אבו לבן יובא ביום ראשון הבא פעם נוספת בפני שופט, אם המשטרה לא תשחרר אותו מהמעצר קודם לכן.

עוד בוואלה!

צעירה נורתה בלוד ונפצעה קשה, הגרוש שלה ואחיה נעצרו

לכתבה המלאה
בווידאו: בת 26 נורתה ונפצעה קשה מחוץ לבית הוריה בלוד/צילום: אסף הרופא

ביחד עם האח, אתמול דווח כי נעצר אדם נוסף בחשד למעורבות במעשה, בעלה לשעבר של למיס, בן 37 אולם הוא שוחרר למעצר בית כעבור זמן לא רב. לאחר האירוע דווח כי סעדי אבו לבן, אביה בן ה-58 של למיס, שמע את צרור היריות שכוון לבתו. "מה שקרה זה שהיא חזרה הביתה עם הרכב, ועמדה בחנייה אצלי בתוך החצר. בדרך כלל שהיא באה הביתה אני פותח וילון לראות אותה, ובדיוק אז שמעתי ירי, הרבה יריות", סיפר סעדי.

"ירדתי במדרגות של הבית, ניגשתי לרכב וראיתי את השמשה הקדמית של הרכב כולה כדורים וגם במקומות אחרים היו זכוכיות שבורות", הוא הוסיף. "הלכתי ישר לילדה שלי. שאלתי אותה מה המצב שלה, והיא ענתה לי בערבית: 'אבא, סלח לי'".

ראיון עם סעדי אבו לבן, אביה של למיס

למיס היא אם לשלושה ילדים שהתחתנה בגיל צעיר. לאחר גירושיה היא עברה להתגורר במקלט עם ילדיה, והיא מוכרת לרווחה. בראיון ב-103 FM סיפר הבוקר אביה על השתלשלות האירועים. לדבריו, ידוע לו שמצבה אינו טוב, אך הוא לא הורשה להיכנס ולבקר אותה בבית החולים. "התחננו למשטרה שיכניסו את אימא שלה", סיפר סעדי, "לא רצו להכניס אף אחד. לא מוכנים לתת לנו לראות את הבת שלנו. ככה זה משטרת ישראל".

לדבריו, המשטרה אמרה לו שהוא לא יוכל לבקר אצלה עד לסיום החקירה ועד שתעבור את הניתוחים שמצפים לה. לטענתו, הוא לא ראה מי ירה בה. "פתאום אני לא רואה שום רכב עומד ליד הבית", סיפר. "שום דבר. לא רואים ולא כלום. לקחו את האוטו מאה מטר מהבית. שרפו את האוטו".

"הילד שלי לא יעשה דבר כזה"

סעדי הוסיף כי עברו 40 דקות עד שהגיעו אנשי מד"א והתחילו לטפל בה. למרות הזמן הממושך שנדרש, אומר האב, אנשי מד"א הצליחו להציל את ביתו. סעדי חיזק את גרסתו של בנו העצור, שלדבריו היה יחד עם נכדו בקולנוע וצפה בסרט בזמן המקרה. "הילד נשבע בילד שלו שהוא לא קשור", אמר סעדי. "עד היום אני אומר שהילד שלי לא יעשה דבר כזה. גם הגרוש שלה לא יעשה את זה. היום באו למוסך, לקחו את המצלמות. אני עד עכשיו לא קיבלתי תשובה מהמשטרה, כי גם הם שרפו את האוטו".

לפי דבריו של סעדי, אביהם של הילדים, שנעצר בעבר ונשפט בעקבות התלונות של למיס על אלימות, הוא השומר כעת על השלושה, ביחד עם אימו. כמו כן סיפר האב על מקרה שאירע לפני זמן מה, ושבמהלכו נהג נצמד לרכבה של למיס בעת שנסעה מחיפה בכביש 6 יחד עם חברה שלה, רדף אחריה וגרם לרכב להתהפך. למיס וחברתה נפגעו והיא נזקקה לפלטינות. הוא לא ידע להשיב אם האדם שלכאורה רדף אחריה נתפס.

"היא החליטה לבוא אליי ואמרתי 'אני אקבל אותך'", הוסיף האב, "נתתי לה חדר והכול, כל מה שהיא רוצה ומה שחסר לה. היא תפסה עבודה לפני 20 יום. התחילה לעבוד בצומת ביל"ו בתור קופאית. מי שעושה דבר כזה לילדה, הרס לה את החיים, שאלוהים יהרוס את החיים שלו לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully