וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורתה לעיני בתה בת ה-10 בעודה מסייעת לה בשיעורי הבית: פוענח רצח רשא סיתאווי

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 12:13

סיתאווי, נורתה לפני כחודשיים - ביום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים. בת ה-32 מהיישוב מרר, הסתתרה מאחורי בתה ביודעה כי הרוצח לא יפגע בה, אך הרוצח לא נענה לתחנוני האם ולמרות זעקות הילדה, רצח את המנוחה בשלוש יריות אקדח. היום הוגש נגד חשוד כתב אישום בגין רצח

בווידאו: זירת רצח אישה במרר/צילום: אלי אשכנזי, עמאר אסאדי ומד"א

בבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש היום (חמישי) כתב אישום כנגד חשוד ברצח רשא סיתאווי, בעלת מכון יופי ואם לשלושה ילדים שהיתה גרושה, מהיישוב מרר. סיתאווי, נורתה לפני כחודשיים - ביום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים, בעודה מסייעת לבתה בת ה-10 בשיעורי הבית. צוות מד"א מצא אותה מחוסרת הכרה, ונאלץ לקבוע את מותה במקום.

לפי המשטרה, החשוד, נידאל דגאר בן 32 מראמה, הגיע לכפר כשהוא רכוב על קטנוע אותו רכש יום קודם. הוא עצר בסמוך לבית המנוחה, טיפס אליה במדרגות הדירה ונכנס לתוכה כשבידו אקדח. סיתוואי הסתתרה מאחורי בתה בת ה-10 ביודעה כי הרוצח לא יפגע בה, אך הרוצח לא נענה לתחנוני האם ולמרות זעקות הילדה, רצח את המנוחה בשלוש יריות אקדח. לאחר מכן, ווידא הריגה והכל לעיני הילדה.

המשטרה הוזעקה לזירה על ידי השכנים, ששמעו קולות ירי. חובש רפואת חירום במד"א ח'אלד זועבי, סיפר כי צוות מד"א נכנס לדירה יחד עם כוחות המשטרה. "האישה שכבה מחוסרת הכרה ועם פציעות חודרות בגופה", תיאר. "ביצענו בה בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

נידאל דגאר. 27 בינואר 2022. ללא, אתר רשמי
החשוד ברצח/אתר רשמי, ללא
רשא סיתאווי, נרצחה במרר, 25 בנובמבר 2021. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים, תמונות גולשים
רשא סיתאווי/תמונות גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

לאחר הרצח, החשוד נמלט על גבי הקטנוע, והגיע לצימר במושב כלנית, בו חיכתה לו חברתו. לאחר חקירת המשטרה ואיסוף ראיות, הוגש כנגד החשוד כתב אישום בגין רצח, באמצעות הפרקליטות עידית עמיר ומרינה רוזנפלד בבית המשפט המחוזי בנצרת. כרגע לא ברור מה היה המניע של הרוצח והאם נשלח על ידי אדם אחר.

מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא אמר כי "הצלחה של חוקרי היחידה המרכזית לאסוף די ראיות שמובילות היום להגשת כתב אישום חמור כנגד רוצח אכזרי שרוצח אמה לעיני בתה הקטנה מוכיחים שוב את העבודה המאומצת והמחויבות המלאה שלנו לפיענוח פשעים בחברה הערבית תוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותנו".

לפי נתוני מרכז אמאן, האישה בת ה-32 היא הנרצחת ה-116 בחברה הערבית מתחילת השנה, והנרצחת האישה ה-15. בכל שנת 2020 מספר הנרצחים עמד על 113.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully