וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה נורתה בלוד ונפצעה קשה, הגרוש שלה ואחיה נעצרו

עודכן לאחרונה: 5.2.2022 / 18:52

למיס אבו לאבן בת ה-26 נורתה ברכבה בכניסה לבית הוריה בעיר. היא פונתה לביה"ח אסף הרופא, שם היא מאושפזת במצב לא יציב. אביה סיפר כי שמע את צרור היריות: "הרכב חורר בכדורים, היא אמרה 'אבא סלח לי'". גרושה של אבו לאבן ואחיה נעצרו, אולם הראשון שוחרר למעצר בית

אישה נורתה בלוד, 5 בפברואר 2022 (צילום: מד"א)/צילום: מד"א

תושבת לוד, צעירה בת 26, נפצעה באורח קשה לאחר שנורתה אמש (שישי) ברחוב המסגר בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה סיוע רפואי ופינה אותה לבית החולים אסף הרופא, כשמצבה לא יציב. האישה, למיס אבו לאבן, נורתה בחניית בית הוריה בידי חשוד שארב לה במקום.

הגרוש של אבו לאבן ואחיה נעצרו בחשד למעורבות במעשה. אולם הערב שוחרר הגרוש, תושב רמלה בן 37, למעצר בית. אחיה של למיס בן ה-31 יובא לבית משפט השלום בראשון לציון שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

סעדי אבו לבן, אביה בן ה-58 של למיס, שמע את צרור היריות שכוון לבתו. "מה שקרה זה שהיא חזרה הביתה עם הרכב, ועמדה בחנייה אצלי בתוך החצר. בדרך כלל שהיא באה הביתה אני פותח וילון לראות אותה, ובדיוק אז שמעתי ירי, הרבה יריות", סיפר סעדי.

"ירדתי במדרגות של הבית, ניגשתי לרכב וראיתי את השמשה הקדמית של הרכב כולה כדורים וגם במקומות אחרים היו זכוכיות שבורות", הוא הוסיף. "הלכתי ישר לילדה שלי. שאלתי אותה מה המצב שלה, והיא ענתה לי בערבית: 'אבא, סלח לי'".

למיאס אבו עלאן, בת 26 מלוד, נפצעה באורח קשה מירי. ללא קרדיט, מערכת וואלה
למיס אבו לאבן/מערכת וואלה, ללא קרדיט
בווידאו: בת 26 נורתה ונפצעה קשה מחוץ לבית הוריה בלוד/צילום: אסף הרופא

סעדי אמר כי כוחות החירום התעכבו בדרכם לזירה. "כנראה חשבה שהיא כבר הולכת, שגמרה. אני הזעקתי את המשטרה. לקח אולי ארבעים דקות עד שבא אמבולנס של מד"א. לא מיידית והיא בינתיים בתוך הרכב. ירו עליה ממרחק קצר", סיפר.

למיס עבדה כקופאית בחנות של מוצרי בית בצומת ביל"ו, ולדברי אביה לא היו עליה איומים. "החזקתי אותה טוב אבל מה שקרה אתמול אנחנו לא מבינים. עד עכשיו לא יודעים מה הרקע. היום באו המשטרה, ולקחו את המצלמות מהמוסך מולי". לדבריו, לאחר הירי החשודים "נסעו ברברס מהחצר ומסביב לבית. את הרכב שלהם הם שרפו לא הרחק מהבית".

פרמדיקית מד"א שיר חבר וחובש רפואת חרום שמעון פרש שהגיעו לזירה לאחר הירי, סיפרו: "הפצועה שהייתה בהכרה סבלה מפציעה חודרת ומדממת. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות, הכנסנו אותה לניידת טיפול רפואי ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה ולא יציב".

  • עוד באותו נושא:
  • לוד
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully