וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: צעירה נמצאה ללא רוח חיים בדירה ברמת גן, בן זוגה חשוד במעשה

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 18:55

גופתה של בת ה-27 הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית. חברה בן ה-32 נלקח לחקירה במשטרה לאחריה מעצרו הוארך בשלושה ימים בחשד לרצח. השניים - ללא עבר מוכר במשטרה. גופתה של האישה הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר

בווידאו: זירת החשד לרצח בר"ג/תיעוד מבצעי מד"א

צעירה בת 27 נמצאה הבוקר (שלישי) ללא רוח חיים בדירה ברמת גן. בן זוגה, גבר בן 32, נעצר לחקירה במשטרה, ולאחריה הוארך מעצרו בשלושה ימים בחשד לרצח. גופתה של האישה הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. השניים - ללא רקע מוכר במשטרה.

השופט אור ממון אמר בדיון הארכת מעצר של החשוד כי הוא נעצר בחשד לעבירת רצח. "לאחר שעיינתי בתיק החקירה מצאתי קיומו של חשד סביר שדי בו בשלב זה, כאשר יובהר כי הינו חשד גבוה". עוד הוסיף כי העובדה שאין מדובר במוות טבעי לא במחלוקת, "אין מחלוקת גם שהחשוד והמנוחה היו היחידים בזירת המקום".

עדות החשוד נמסרה למספר גורמים שונים במהלך הערב והיא מערימה מספר קשיים על הממצאים שנמצאו בזירה. השופט הפנה לממצאים שמופיעים בדוח הסודי, לאחר שלמספר ממצאים שנמצאו בזירה לא נמצא בשלב זה הסבר שמתיישב עם נסיבות האירוע. "אציין שאני מודה לכך שמדובר בזירה שנכנסו אליה גורמים נוספים אחרי האירוע - אבל הם שלעצמם לא יכולים היו לייצר את אותם ממצאים ואולם וייתכן ועניין זה דורש בדיקות נוספות", אמר.

זירת הרצח ברמת גן 25 בינואר 2022. מד"א
זירת הרצח ברמת גן/מד"א

עו"ד איתמר ברקאי, המייצג את החשוד ברצח אמר כי מדובר במקרה טראגי. "לשיטתנו, וכפי שהובהר היום בדיון, ניסיונה של היחידה החוקרת לטעון להתנהלות פלילית חמורה ביותר מצד מרשי הינו ניסיון טרגי לכשעצמו וכפי שעלה היום בדיון, אף אינו מבוסס כדבעי ובכלל". עוד הוסיף עורך הדין "העובדה שבית המשפט לא נעתר לבקשת היחידה החוקרת להארכת מעצרו של החשוד בשבעה ימים, והאריך מעצרו רק עד ליום חמישי, כמו גם הערות בית המשפט בהחלטתו, אומרות דרשני".

עוד בוואלה!

מוחמד לבאבידי שדקר את זוגתו למוות ב-2018 נשלח ל-21 שנות מאסר

לכתבה המלאה
החשוד ברצח בר"ג במהלך הארכת מעצרו 25 בינואר 2022. רועי אלימה, פלאש 90
החשוד ברצח זוגתו/פלאש 90, רועי אלימה

במהלך סוף השבוע אירעו שני מקרי רצח של נשים, ברמלה ובנוף הגליל. ביום שבת, סוהילה מוגרבי-ג'רושי, תושבת רמלה בת 36, נורתה למוות בעיר. מותה נקבע לאחר ניסיונות החייאה בבית החולים אסף הרופא, לשם פונתה במצב אנוש.

בליל חמישי, רסמיה ברבור בת ה-28 נדקרה למוות בדירתה ברחוב החצב שבעיר. בעלה, מחמוד ארסלאן, שהודה במעשה, התקשר למשטרה מעט לפני השעה 01:00 בלילה, ואמר לשוטרים כי רצח את אשתו. ברבור הייתה בחודש החמישי להריונה, ולבני הזוג ילד בן 3.

  • עוד באותו נושא:
  • רמת גן
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully