וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד לבאבידי שדקר את זוגתו למוות ב-2018 נשלח ל-21 שנות מאסר

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 10:34

לבאבידי שהורשע ברצח בכוונה תחילה, עזב את הבית לפני כארבע שנים כדי לגור עם אימאן אחמד עווד בת 26, בת הזוג החדשה שלו, וכמה חדשים אחר כך דקר אותה למוות. הודא אחמד, דודתה של אימאן אמרה לוואלה! כי "הוא תכנן הכול. 20 שנה זה לא מספיק. צריך מוות לרוצח"

בווידאו: גזר דין לקצב מעכו שרצח ושיסף את גרונה של אשתו/שלומי גבאי

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (ראשון) 21 שנות מאסר ופיצוי של 258 אלף שקלים על מוחמד לבאבידי מעכו בגין רצח בכוונה תחילה של חברתו אימאן אחמד עווד בשנת 2018. לבאבידי, בן 40, אב לשתי בנות, עזב את הבית לפני כארבע שנים כדי לגור עם אימאן אחמד בת 26, בת הזוג החדשה שלו, וכמה חדשים אחר כך דקר אותה למוות.

הודא אחמד, דודתה של אימאן אמרה לוואלה! כי "הוא תכנן הכול. איך עשו אותו כאילו משוגע? הוא תכנן הכול. שימות בפנים. די, נמאס שיש רצח כל יום. 20 שנה זה לא מספיק. צריך מוות לרוצח. אימאן הייתה פשוטה ומהממת, סבלה מאוד מבעלה הראשון". לגבי בתה של אימאן אמרה כי היא נמצאת אצל הסבתא וכל יומיים הולכת לבית קברות.

אימאן עווד , בת 29, הנרצחת מעכו, 11 בדצמבר 2018. באדיבות המשפחה
ישלם 258 אלף שקלים לבתה של אימאן/באדיבות המשפחה

"ארוע טראגי ניצב בטבורה של הפרשה, המגיעה לסיומה במסגרת גזר-דין זה", אמרו השופטים בפתח גזר הדין. עוד הוסיפו כי מדובר ב"אירוע שבמהלכו איבדה הגב' אימאן אחמד את חייה. אימאן הצטרפה לשורה ארוכה ובלתי-נגמרת של נשים, שבמסגרת תופעה מזוויעה ובלתי נסבלת, מצאו על לא עוול בכפן את מותן מידי בן-זוגן".

אימאן הותירה אחריה בת צעירה, שהייתה בשעת הרצח בת 9. כמו כן, הותירה אימאן מאחוריה משפחה אבלה - הורים ואחים. השופטים הוסיפו כי "תפקידנו שלנו מתמצה בענישתו של מוחמד לבאבידי, בן זוגה של המנוחה, מי שקיפד את פתיל חייה של אימאן באכזריות בלתי-נתפסת; באלימות חייתית, בקור רוח מקפיא ובלב שלם".

עורכי הדין משה גלעד ורינת גלעד המייצגים את הנאשם מסרו: "זאת טרגדיה גדולה וצר לנו על מות המנוחה. עם זאת הצלחנו לשכנע את בית המשפט והפרקליטות שיש להתחשב במצב נפשי קודם של הנאשם שהביא לענישה מופחתת של 21 שנים".

עו״ד משה גלעד. 23 בינואר 2021. שלומי גבאי
עו"ד משה גלעד/שלומי גבאי

מעובדות כתב האישום המקורי שהוגש באמצעות עו"ד מאיה חזן - דהאן עלה כי על רקע מערכת יחסים מתוחה בין לבאבידי לאימאן וקנאתו לה, הוא החליט להמיתה.

האירוע הטראגי התרחש ב-11 בדצמבר 2018 כשבסביבות השעה 11:00 חזר לבאבידי לדירה בה התגוררו השניים ברחוב הרצוג 4 בעכו. הוא נטל סכין השייכת לקצביה שבבעלות משפחתו ושבה עבד, אותה הביא לדירה שלושה ימים קודם לכן, ניגש לחדר השינה שם שהתה אימאן, ובעודה היא מנסה להתגונן מפניו הוא דקר אותה שוב ושוב ושיסף את גרונה.

מיד לאחר הרצח עשה לבאבידי פעולות רבות במטרה ליצור לעצמו אליבי שקרי ולהסתיר את מעורבותו במותה, ואף יצר מצג שקרי לפיו היא בחיים. הוא השליך את כלי הרצח ובגדיו למיכל האשפה שחנה מחוץ לבניין, שלח מסרונים מהטלפון הנייד של אימאן המנוחה לעצמו ולבני משפחתה ונסע למקומות שונים. השוטרים לא האמינו לו לרגע. הוא נעצר ביום האירוע והוא מוחזק מאחורי סורג ובריח מאז.

משמאל הסנגורים עו״ד משה גלעד ועו״ד ולנטין זברוב. עומד עו״ד תומר בן חמו, שמטעם הסיוע המשפטי מיצג את משפחת המנוחה. 23 בינואר 2022. שלומי גבאי
"הצטרפה לשורה ארוכה ובלתי-נגמרת של נשים"/שלומי גבאי

באוקטובר בשנה שעברה הרכב השופטים בראשות סגנית הנשיא השופטת דיאנה סלע, השופט אבי לוי והשופט ערן קוטון הרשיע את לבאבידי ברצח ובשיבוש הליכי המשפט. הם הקלו בענשו ולא גזרו עליו מאסר עולם, כיוון שבמסגרת עסקת טיעון הוא הודה תוך שהוסכם כי ביצע את הרצח במצב נפשי בו "הוגבלה יכולתו להימנע מעשיית המעשה בצורה ניכרת, אך לא עד כדי חוסר יכולת של ממש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully