וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבגדים עם כתמי הדם הסגירו את הבעל: פוענח רצח תושבת עכו בת 26

9.1.2019 / 14:28

בן זוגה של אימאן עווד התקשר לשוטרים ודיווח כי מצא אותה ללא רוח חיים בדירתה בעיר בחודש שעבר. הוא עורר את חשדם של השוטרים אך הכחיש את מעורבותו ברצח. אלא שאז איתרו החוקרים בזירה שקית עם סכין מגואלת בדם ובגדים שביקש לזרוק - הוא הופלל והודה ברצח

עריכה: טל רזניק

בעלה של אימאן עווד שנרצחה בעכו בחודש שעבר הודה במעשה והמשטרה הגישה נגדו היום (רביעי) הצהרת תובע. עווד בת ה-26 נרצחה ב-11 בדצמבר בדירתה. כוחות משטרה הגיעו למקום לאחר שבעלה, מוחמד לבאבידי תושב עכו בן 37 הזעיק את השוטרים.

בית משפט השלום בחיפה התיר היום לפרסום כי החקירה המורכבת, כללה תשאול עדים רבים, בחינת אליבי מפוברק שניסה החשוד ליצור לעצמו על פי החשד אחרי הרצח, הפעלת אמצעים טכנולוגיים וכן בדיקות מז"פ של ראיות שנתפסו בזירה, כולל שקית ובתוכה סכין ובגדים מגואלים בדם. המשטרה הצליחה לבסוף לקשור את בעלה של הנרצחת לאירוע.

אימאן עווד , בת 29, הנרצחת מעכו, 11 בדצמבר 2018. באדיבות המשפחה
עווד לצד בן זוגה החשוד ברצח/באדיבות המשפחה

לאחר מעצרו שלל לבאבידי את מעורבותו ברצח ואף סיפק לחוקריו אליבי מפוברק על המצאו במקום אחר בעת הרצח. אולם, בהמשך החקירה, הודה כי רצח את בת זוגו, כאשר הרקע והמניע נותרו תחת צו אסור פרסום, לפי החלטת בית המשפט. מעצרו של החשוד הוארך בשבוע, עד להגשת כתב אישום.

"הגעתי לדירה, היא היתה על הרצפה כבר מתה. לא יודע מה רוצים ממני", אמר החשוד בדיון בהארכת מעצרו בחודש שעבר. "הייתי אני ועוד חבר", סיפר החשוד. "נכנסתי לבית הפרוץ שם. היא לא הספיקה לומר לי כלום לפני. מיד הזעקנו אמבולנס, לא ראיתי אף אחד שבורח מהמקום".

עווד הייתה נשואה בשנית ולה ילדה בת שמונה מנישואיה הקודמים, אך לא הייתה מוכרת לשירותי הרווחה בעיר. הבעל, איש אמיד, נשוי לאישה נוספת ממנה יש לו שתי בנות עמן התגורר. מקורב לשניים ציין כי משפחתה של עווד לא הייתה מרוצה מהקשר ביניהם. סנגורו, עו"ד באסל פלאח, בחודש שעבר כי הוא "שב הביתה מקניות והזדעזע למצוא את אשתו מוטלת ללא רוח חיים. הוא יכול להראות בדיוק מה עשה כל היום, דקה אחר דקה".

עוד באותו נושא

בעלה של הנרצחת מכחיש את מעורבותו במותה: "לא יודע מה רוצים ממני"

לכתבה המלאה
הבניין בו על פי החשד נרצחה האישה בעכו ברחוב הרצוג. דוברות משטרת ישראל
חוקרי המשטרה בזירת הרצח, בחודש שעבר/דוברות משטרת ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • עכו
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully