וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של הנרצחת מכחיש את מעורבותו במותה: "לא יודע מה רוצים ממני"

12.12.2018 / 11:34

אימאן עווד בת ה-24 נדקרה למוות בדירתה, וכשהשוטרים הגיעו למקום הם עצרו את בעלה בן ה-30 בחשד למעורבות במעשה. "כשהגעתי לדירה, היא היתה על הרצפה כבר מתה", טען בבית המשפט. מעצרו הוארך בשבוע. בשיחת טלפון עם חברו נשמע החשוד צועק לעזרה, "הרגו אותה. תעזרו לי"

בעלה של הנרצחת בשיחת טלפון למכר/צילום: שלומי גבאי

מעצרו של בעלה של אימאן עווד בת ה-24 מעכו, החשוד במעורבות ברציחתה הוארך היום (רביעי) בשבוע בבית משפט השלום בעיר. הגבר, קצב כבן 30 נעצר לאחר שאשתו אותרה ללא רוח חיים בדירתה ובעלה הזעיק את השוטרים. הבעל הכחיש בתחילת הדיון את המיוחס לו וטען כי לא עשה דבר. "הגעתי לדירה, היא היתה על הרצפה כבר מתה. לא יודע מה רוצים ממני".

"הייתי אני ועוד חבר", סיפר החשוד. "נכנסתי לבית, לבית הפרוץ שם. היא לא הספיקה לומר לי כלום לפני. מיד הזעקנו אמבולנס, לא ראיתי אף אחד שבורח מהמקום". זבייאדי שאמלני דודתו של החשוד אמרה "זה היה שוד, כל הבית היה הפוך, מישהו בא לגנוב כסף והרג אותה, האחיין שלי לא יעשה דבר כזה הוא בן אדם טוב, הוא אהב אותה מאוד". בשיחה בין בעלה של עווד לחברו, נשמע בהקלטה צועק ומבקש לעזרה. "הרגו אותה הרגו אותה, תעזרו לי, תתקשרו למשטרה".

המשטרה ממשיכה בחקירת מותה של עווד. עם הגעתם של השוטרים, התפתחה מתחת לבניין המגורים מהומה ולאחריה עוכבו לחקירה חמישה מקרובי משפחתה של עווד. כוחות המשטרה תחמו את הכניסה לבניין "הרכבת" והחלו בגביית עדויות משכנים וקרובים, תוך איסוף ותיעוד ראיות. "לא מכירים דברים כאלה בעכו", אמר אחד התושבים. "יש פשיעה, יש אלימות והיו מקרי רצח, אבל לא זוכרים רצח של אישה בעיר.

לקריאה נוספת:
הנרצחת ה-25 השנה: אישה נדקרה למוות בדירתה בעכו; בעלה נעצר

הארכת מעצר לבעלה של אימאן עווד ,  הנרצחת מעכו, 12 בדצמבר 2018. שלומי גבאי
החשוד בדיון בהארכת מעצרו, היום/שלומי גבאי

עווד הייתה נשואה בשנית ולה ילדה בת שמונה מנישואיה הקודמים, אך לא הייתה מוכרת לשירותי הרווחה בעיר. הבעל, איש אמיד, נשוי לאישה נוספת ממנה יש לו שתי בנות עמן התגורר. מקורב לשניים ציין כי משפחתה של עווד לא הייתה מרוצה מהקשר ביניהם. הבעל חשוד ברצח ומכחיש את המיוחס לו. סנגורו, עו"ד באסל פלאח, אמר כי הוא "שב הביתה מקניות והזדעזע למצוא את אשתו מוטלת ללא רוח חיים. הוא יכול להראות בדיוק מה עשה כל היום, דקה אחר דקה".

על פי אגף משרד הרווחה בעכו, עווד הייתה מוכרת להם, אבל לא באופן אינטנסיבי. ברווחה אומרים כי היא מעולם לא התלוננה על אלימות כלפיה ומעולם לא עלה חשד לכך. לאחר גירושיה, נישאה בשנית לפני מספר חודשים. בתה שמעה היום על הטרגדיה מאנשי מחלקת הרווחה. "לא פשוט. היה מאוד קשה", אמרה לוואלה! NEWS מנהלת צוות באגף המלווה את המשפחה.

עוד באותו נושא

"אי אפשר לעמוד מנגד": המחאה נגד רצח נשים מתחדשת לאחר הקורבן ה-25

לכתבה המלאה
הארכת מעצר לבעלה של אימאן עווד ,  הנרצחת מעכו, 12 בדצמבר 2018. שלומי גבאי
הדיון בהארכת המעצר, היום/שלומי גבאי

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי וחברי הוועד העירונית לשוויון הביעו אתמול צער על האירוע. "כאב, צער ותסכול לנוכח המשך תופעת האלימות הגואה ומתרחבת עד למחוזותינו. עכו אומרת לא לאלימות נגד נשים. אנו נפעל להגברת המודעות, למיגור וחיסול התופעה. מחבקים ומחזקים את המשפחה".

אימאן עווד , בת 29, הנרצחת מעכו, 11 בדצמבר 2018. מערכת וואלה!
אימאן עווד והחשוד ברצח/מערכת וואלה!

במהלך היום התחדשה המחאה בעקבות האלימות נגד נשים בישראל. בירושלים ובתל אביב נחסמו צמתים לסירוגין, ובחיפה ובעכו התקיימו הפגנות בהשתתפות עשרות פעילות. במוסדות שונים, בהם בתי הספר העל יסודיים התקיימה שביתה בת 25 להזדהות עם 25 הקורבנות מתחילת השנה. כמו כן, בוועדות הכנסת הופסקו הדיונים לטובת דקת דמויה לזכרן של הנרצחות.

מחאת נשים נגד אלימות בכיכר שטראוס בעכו, 12 בדצמבר 2018. מערכת וואלה!
הפגנת המחאה בעכו, הבוקר/מערכת וואלה!
  • עוד באותו נושא:
  • עכו
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully