וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 26 נפצעה מירי בלוד; מצבה קשה ויציב

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 16:31

למיס אבו עלאן, פונתה לבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב, והוכנסה לחדר טראומה כשמצבה לא יציב. המשטרה פתחה בחקירה בעקבות הירי, ושוטרי תחנת לוד ביצעו סריקות לצד איסוף ממצאים במקום. לאחר סדרת ניתוחים שעברה במהלך הלילה מצבה התייצב אך עדיין קשה

אישה נורתה בלוד, 5 בפברואר 2022 (צילום: מד"א)/צילום: מד"א

אישה בת 26 נפצעה אתמול (שישי) באורח קשה מירי בלוד ופונתה לבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב. מבית החולים נמסר שהצעירה, למיס אבו עלאן, הוכנסה לחדר טראומה כשהיא פצועה קשה ומצבה לא יציב. במהלך הלילה עברה הצעירה סדרת ניתוחים והרופאים הצליחו לייצב את מצבה שמוגדר עדיין קשה.

פראמדיקית מד"א שיר חבר וחובש רפואת חירום במד"א שמעון פרש שהוזעקו לזירת האירוע סיפרו כי "הפצועה שהייתה בהכרה סבלה מפציעה חודרת ומדממת". החובשים העניקו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות, "הכנסנו אותה לניידת טיפול רפואי ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה ולא יציב".

למיאס אבו עלאן, בת 26 מלוד, נפצעה באורח קשה מירי. ללא קרדיט, מערכת וואלה
למיס אבו עלאן/מערכת וואלה, ללא קרדיט

עם קבלת הדיווח במוקד 100 של המשטרה, נפתחה חקירה אודות נסיבות האירוע. שוטרי תחנת לוד ביצעו סריקות לצד איסוף ממצאים במקום.

חה"כ נעמה לזימי, חברת הוועדה למעמד האישה, אמרה בתגובה לניסיון הרצח כי היא מתפללת לחיה של למיס. "מדינת ישראל צריכה להבין שתפקידה הבסיסי והחשוב ביותר הוא לשמור על ביטחון וחיי האזרחיות שלה בכל מרחב וזמן. אני מבטיחה להיאבק למען חיינו, למימוש התכניות למיגור אלימות ורצח נשים, לקדם חקיקה ומדיניות שתמנע את הקורבן הבא, וקוראת לרשויות לעשות כל שביכולתן בשביל למנוע את הרצח הבא", אמרה.

  • עוד באותו נושא:
  • לוד
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully