וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול בלוד: גבר בן 33 נורה למוות במשאית בעיר

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 10:57

במשטרה התקבל דיווח על ירי לעבר משאית בעיר, וגורמי רפואה שהוזעקו למקום מצאו את הגבר ללא רוח חיים עם פצעי ירי וקבעו את מותו במקום. התקרית מגיעה ברקע סכסוך הדמים בין משפחות הפשע אבו סעלוק ואזבארקה בעיר, ופחות מ-24 שעות אחרי הרצח המשולש בצפון

גבר בן 33 נורה למוות היום (ראשון) ברחוב אבא הלל סילבר בעיר לוד, ולפי הערכות מדובר בחשד לחיסול נוסף כחלק מסכסוך הדמים בין משפחות הפשע אבו סעלוק ואזבארקה. מדובר בחשד לרצח שני בתוך פחות מ-24 שעות אחרי התקרית אתמול בה נורו למוות שלושה בני משפחת ג'רושי מרמלה בגליל התחתון.

דיווח התקבל במשטרה בשעות הבוקר אודות ירי לעבר משאית בתחנת דלק. צוות מד"א שהוזעק למקום איתר בזירה את הגבר, ג'מיל אזבארקה, כשהוא מחוסר הכרה עם פצעי ירי ומותו נקבע במקום. פרמדיקית מד"א תרצה כרמי וחובש בכיר במד"א איתן שנור סיפרו: "כשהגענו ראינו גבר מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

ההרוג באירוע ירי בלוד ככהנ ג'מיל אזבארגה, יוני 2021. צילום מסך, צילום מסך
ההרוג, ג'מיל אזבארקה/צילום מסך, צילום מסך
זירת הרצח בלוד, 27.6.21. -, אתר רשמי
ניידות בזירת הירי בלוד, היום/אתר רשמי, -

לאירוע הירי הבוקר קדמו כמה מקרי רצח ומקרי אלימות נוספים בין משפחות הפשע בשנה החולפת. החריג מביניהם אירע בדצמבר 2020, אז נרצח עמר אבו סעלוק בן ה-15 מלוד, במהלך ירי מרכב חולף בכביש 6 תוך כדי נסיעה ובזמן שלווה על ידי ניידות משטרה. באירוע נפצע גם אביו של הנער.

בפברואר השנה הוגשו כתבי אישום נגד חמישה בני משפחת אזבארקה בגין הרצח של בן ה-15. קודם לאירוע בכביש 6, באותו יום, נרצח סלמן אזבארקה, אביו של הרצח הבוקר, ג'מיל, ואביהם של הנאשמים מואמן ואנס. לפי כתב האישום באותו יום החליטו השניים לנקום את רצח אביהם, ויצאו לבצע את הנקמה. המשטרה חושדת כי הרצח הבוקר הגיע גם הוא כנקמה בבני משפחת אזבארקה על רצח בן ה-15 בכביש 6. מואמן ואנס ביקשו הבוקר להשתחרר ממעצר כדי להשתתף בהלוויית אחיהם.

תחילתו של הסכסוך לפני כעשור, כשמשפחת אבו סעלוק שיקמה מסגד ישן בלוד. המהלך הביא למחלוקת בין שתי החמולות על אופן השימוש במסגד, וביולי 2010 אירע המקרה האלים הראשון בסכסוך הדמים המתמשך: אחד מבני משפחת אזבארקה הגיע להתפלל במסגד, הוא גורש, והדבר הביא לקטטה אלימה בין שתי המשפחות, במהלכה איברהים אבו סעלוק דקר למוות את סולימאן אזבארקה. אותו רצח הצית את המלחמה בין שתי החמולות - ממנה סובלים כל תושבי לוד.

  • עוד באותו נושא:
  • לוד
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully