וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר בר-לב על תקיפת פעילי השמאל: "קפיצת מדרגה חמורה של קבוצת טרור"

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 9:47

בריאיון ב-103FM השר לביטחון הפנים אמר על תקיפת פעילי השמאל בסופ"ש כי "אין ספק שאתמול הייתה עוד קפיצת מדרגה מאוד חמורה בטרור של מתנחלים קיצוניים". על ההחלטה לבדוק רק את השנתיים האחרונות בפרשת NSO אמר: "לא רק התקופה הזאת תיבדק"

בווידאו: דיון בוועדת החוקה על הפרסום על שימוש של המשטרה בתוכנת הריגול פגסוס של NSO/ערוץ הכנסת

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב גינה בחריפות הבוקר (ראשון) בריאיון ב-103FM את תקיפת פעילי השמאל במהלך סוף השבוע בשומרון. "אין ספק שאתמול הייתה עוד קפיצת מדרגה מאוד חמורה בטרור של מתנחלים קיצוניים".

בר-לב הוסיף כי "ייתכן שחלקם לא מתנחלים אלא אחרים שמגיעים ממקומות אחרים. מה שקרה אתמול וראינו כולנו בצילומי הווידאו, מדובר בהתארגנות. מכיוון שברור מהתמונות שמדובר בהתארגנות של קבוצת טרור בראייה שלי, גם שב"כ נכנס לחקירה בשיתוף פעולה עם המשטרה. באמת, לזהות ולגלות מי זה קבוצת הטרור הזאת שפועלת בצורה הזאת".

עמר בר לב. מאיר ועקנין, פלאש 90
"תקיפת פעילי השמאל זאת עלייה מדרגה חמורה". בר-לב/פלאש 90, מאיר ועקנין

השר לביטחון הפנים התייחס לפרשת NSO והסביר למה הוחלט לבדוק רק את השנתיים האחרונות ולא מעבר. "צריך לבדוק דבר ראשון את השנתיים האחרונות, כיוון שאם חלילה קרה אירוע כזה או אחר בניגוד לחוק, סביר להניח שאותו גורם נמצא עדיין במערכת".

בר-לב נשאל אם ידע על כך שהמשטרה שתלה תוכנת ריגול בטלפונים של שלושה ראשי ערים, כפי שפורסם בכלכליסט: "לא ידעתי יעל זה ולא יודע אם זה היה. נזכיר שמדובר באירוע מ-2016 אני רק שבעה חודשים בתפקיד השר".

"אני יכול לומר שבארבעה-חמישה ימים האחרונים אגף החקירות של המשטרה הפסיק לעסוק בפשיעה וכל מה שהוא עוסק בו זה באירועים שמתפרסמים בכלכליסט מדי יום", סיפר בר-לב. "כל האירועים שפורסמו, מה שאפשר היה להצליח להבין במה מדובר, המשטרה בדקה והתבררו כלא נכונים אחר כך, היועמ"ש בדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully