וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-FBI: בן זוגה של גבי פטיטו הודה שרצח אותה

22.1.2022 / 17:09

החוקרים אמרו כי מחברת שאותרה לצד גופתו של בריאן לאונדרי אישרה את קו החקירה המרכזי בפרשה. הוא הכה וחנק אותה במהלך טיול מחוף לחוף שעשו בקיץ האחרון, והונה אנשים לחשוב שהיא עוד בחיים כששלח מסרונים מהטלפון שלה

בווידאו: מציאת גופתה של גבי פטיטו/רויטרס

בן זוגה של גבי פטיטו הודה שרצח אותה במחברת שהתגלתה ליד גופתו בביצה בפלורידה - כך הודיע אתמול (שישי) ה-FBI. זו הייתה הפעם הראשונה שבה הרשויות קבעו כי בריאן לאונדרי אשם במותה, אף שהוא היה החשוד העיקרי לאורך כל הדרך.

החוקרים אמרו כי לונדרי בן ה-23 שלח מסרונים כדי להונות אנשים לחשוב שפטיטו בת ה-22 עדיין בחיים לאחר שהכה וחנק אותה בסוף אוגוסט. מייקל שניידר, הסוכן הממונה של FBI בדנבר, אמר כי לא זוהו חשודים אחרים בפרשה מלבדו.

גבי פטיטו ובן זוגה בריאן לאונדרי. משטרת נורת' פורת, אתר רשמי
גבי פטיטו ובריאן לאונדרי במהלך הטיול שלהם, בשנה שעברה/אתר רשמי, משטרת נורת' פורת

מקרה ההיעלמות והרצח של פטיטו לכד את תשומת לבם של רבים ברשתות החברתיות בארצות הברית, שעקבו אחר כל פרט שהתפרסם מהחקירה, וכן העלו שוב ושוב את הנושא לכותרות בתקווה לסייע למצוא את הצעירה - עד הסוף הטראגי בו ה-FBI איתר את גופתה.

פטיטו ולונדרי יצאו לטיול משותף ברחבי המדינה, אותו הבלוגרית בת 22 תיעדה בפוסטים רבים בעמוד האינסטגרם שלה. משפחתה של פטיטו דיווחה עליה כנעדרת ב-11 בספטמבר - עשרה ימים לאחר שלונדרי חזר מהטיול לבדו אל בית הוריו בפלורידה, שם התגורר עם ארוסתו. לונדרי סירב לדבר עם החוקרים, שכר עורך דין ואז בעצמו נעלם.

ב-22 בספטמבר, כשלונדרי כבר נחשב כנעדר, גופתה של פטיטו נמצאה בפארק הלאומי בוויומינג. לפי חוקר מקרי המוות של מחוז טטון, ברנט בלו, היא אותרה כחודש לאחר שנרצחה בחניקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully