וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עצוב לחיפושים: הגופה שנמצאה בוויומינג זוהתה כגבי פטיטו; סיבת המוות - רצח

ה-FBI אישר כי הגופה שנמצאה ביער הלאומי היא פטיטו, ושסיבת המוות היא רצח. הבלוגרית בת ה-22 נעדרה מתחילת החודש, לאחר שיצאה לטיול בקרוואן ברחבי המדינה עם ארוסה בריאן לונדרי בן ה-23. הצעיר חזר לבדו לביתם, סירב לענות לשאלות החוקרים, ואף נעדר בעצמו בשבוע האחרון

בווידאו: סוכן FBI על מציאת גופה שמתאימה לתיאור של גבי פטיטו/צילום: רויטרס

הגופה שאותרה בליל שני בפארק הלאומי בוויומינג שבארצות הברית זוהתה כנעדרת גבי פטיטו, וסיבת המוות שלה הוכרזה כרצח - כך נמסר הלילה (רביעי) מה-FBI. פטיטו נעדרה מתחילת החודש, לאחר שבחודשים האחרונים טיילה בקרוואן ברחבי המדינה יחד עם ארוסה בריאן לונדרי בן ה-23, אותו תיעדה בחשבון האינסטגרם שלה.

המקרה לכד את תשומת לבם של רבים ברשתות החברתיות בארצות הברית, שעקבו אחר כל פרט שהתפרסם מהחקירה, וכן העלו שוב ושוב את הנושא לכותרות בתקווה לסייע למצוא את הצעירה.

משפחתה של פטיטו דיווחה עליה כנעדרת ב-11 בספטמבר - עשרה ימים לאחר שלונדרי חזר מהטיול לבדו אל בית הוריו בפלורידה, שם התגורר עם ארוסתו. לונדרי מאז סירב לדבר עם החוקרים, שכר עורך דין ואף בעצמו נעדר מאז יום שלישי האחרון - לדברי משפחתו.

גבי פטיטו הבלוגרית שנעדרת בארה"ב אחרי שיצאה לטיול עם בן זוגה, הוא חזר לבדו ומסרב לשתף פעולה עם החקירה. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
גבי פטיטו/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

"חוקר מקרי המוות במחוז טיטו ד"ר ברנט בלו אישר שהשרידים שייכים לגבריאל ונורה פטיטו", נכתב בהצהרת ה-FBI, "הקביעה הראשונה של בלו לסיבת המוות היא רצח. דרך הרצח תוכרע בתוצאות הסופיות של הנתיחה לאחר המוות".

גופתה של פטיטו אותרה במרחק של 300 מטרים מהיכן שהזוג ככל הנראה צילמו ב-27 באוגוסט קרוואן הלבן בו נסעו במהלך טיולם.

עוד הבהיר ה-FBI בהצהרה כי יחד עם שותפיו הוא "יבטיח כי כל מי שגרם למותה של פטיטו או היה מעורב בו - ישא באחריות של מעשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully