וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח גבי פטיטו: שרידי גופה אותרו באזור החיפושים אחרי ארוסה

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 11:00

ה-FBI אמר כי נמצאו שרידי אדם בשמורת טבע בפלורידה שבה התנהלו החיפושים אחרי בריאן לונדרי, שנעלם כמה ימים אחרי הרצח של ארוסתו שעמה טייל ברחבי העולם. גופתה נמצאה בפארק בוויומינג

בווידאו: מציאת גופתה של גבי פטיטו/רויטרס

ה-FBI הודיע הערב (רביעי) כי נמצאו שרידי גופה בשמורה בפלורידה שבה מתנהלים החיפושים אחרי בריאן לונדרי, ארוסה הנעדר בן ה-23 של גבי פטיטו שנרצחה בחודש שעבר. אתמול בלילה הוריו של לונדרי, כריס ורוברטה, סיפרו ל-FBI ולמשטרה שהם מתכננים להגיע היום לאותו הפארק כדי לחפש אחריו, והם נפגשו עם גורמים ברשויות אכיפת החוק. ב-FBI אמרו כי גם אותרו במקום חפצים אישיים של לונדרי, המבוקש לחקירה.

מקרה ההיעלמות והרצח של פטיטו לכד את תשומת לבם של רבים ברשתות החברתיות בארצות הברית, שעקבו אחר כל פרט שהתפרסם מהחקירה, וכן העלו שוב ושוב את הנושא לכותרות בתקווה לסייע למצוא את הצעירה - עד הסוף הטראגי בו ה-FBI איתר את גופתה.

גבי פטיטו ובן זוגה בריאן לאונדרי. משטרת נורת' פורת, אתר רשמי
היעלמותם ריתקה את ארה"ב. פטיטו וארוסה לונדרי/אתר רשמי, משטרת נורת' פורת

פטיטו ולונדרי יצאו לטיול משותף ברחבי המדינה, אותו הבלוגרית בת 22 תיעדה בפוסטים רבים בעמוד האינסטגרם שלה. משפחתה של פטיטו דיווחה עליה כנעדרת ב-11 בספטמבר - עשרה ימים לאחר שלונדרי חזר מהטיול לבדו אל בית הוריו בפלורידה, שם התגורר עם ארוסתו. לונדרי סירב לדבר עם החוקרים, שכר עורך דין ואז בעצמו נעלם.

ב-22 בספטמבר, כשלונדרי כבר נחשב כנעדר, פטיטו נמצאה בפארק הלאומי בוויומינג. לפי חוקר מקרי המוות של מחוז טטון, ברנט בלו, היא אותרה כחודש לאחר שנרצחה בחניקה.

בחודש שעבר, חבר מושבעים פדרלי בוויומינג העמיד לדין את לונדרי על שלקח מכרטיס אשראי של פטיטו בין 30 באוגוסט ל-1 בספטמבר לפחות אלף דולר. הוא לא מואשם בשלב זה ברצח שלה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
זירת מציאת גופה בפארק בפלורידה במסגרת החיפושים אחר בריאן לאונדרי 20 באוקטבור 2021. רשתות חברתיות, מערכת וואלה!
הזירה בה נמצאה גופה בפלורידה, הערב/מערכת וואלה!, רשתות חברתיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully