וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן הזוג עדיין נעדר: גבי פטיטו נרצחה בחניקה, הגופה נמצאה אחרי כחודש

חוקר מקרי המוות חשף את סיבת המוות של הבלוגרית הצעירה, שגופתה אותרה בפארק לאומי בוויומינג. ה-FBI עדיין מנהל מצוד אחרי ארוסה, המבוקש לחקירה בפרשה

בווידאו: סוכן FBI על מציאת גופה שמתאימה לתיאור של גבי פטיטו/צילום: רויטרס

הרצח של גבי פטיטו, הצעירה שפרסמה ברשתות החברתיות את מסעה ברחבי ארצות הברית עם בן זוגה, בוצע באמצעות חנק - כך אמר הלילה (רביעי) גורם מקומי. לפי חוקר מקרי המוות של מחוז טטון, ברנט בלו, גופתה של פטיטו בת ה-22 הייתה בשטח בפארק לאומי בוויומינג במשך שלושה עד ארבעה שבועות בטרם נמצאה על ידי הרשויות.

פטיטו התפטרה מעבודתה ויצאה ביולי למסע מחוף לחוף עם ארוסיה בריאן לאונדרי, כשהיא מתעדת את הטיול ברכב שלהם בפוסטים רבים שפרסמה ברשתות החברתיות. השניים תועדו מחויכים באתרי טבע שונים בארצות הברית, ובסרטון שהעלו ליוטיוב במהלך הטיול הם התנשקו, נהנו יחד משקיעה וטיילו בחוף הים.

עם זאת, משפחתה של פטיטו דיווחה על העדרותה ב-11 בספטמבר שהקשר עמה אבד, ולאונדרי בן ה-23 שב לביתו בפלורידה בלעדיה. הוא סירב לשתף פעולה עם המשטרה, שרצתה לחקור אותו, אולם הוא נעלם וה-FBI עדיין מנהל מצוד אחריו.

תעלומת הרוד טריפ בארה"ב: נמצאה גופה שמתאימה לתיאור של הנעדרת גבי פטיטו

20.09.21. רויטרס
תעלומת הרוד טריפ בארה"ב: נמצאה גופה שמתאימה לתיאור של הנעדרת גבי פטיטו 20.09.21/רויטרס

למרות תיעודי המסע ברשתות החברתיות, לאחר היעלמותה של פטיטו נחשף כי בין הזוג התפתחה תקרית אלימה שעירבה את המשטרה ביוטה. בתיעוד ממצלמת גוף של שוטרים נראתה פטיטו נסערת, ומספרת שהיא ולאונדרי התעמתו. היא בכתה וסיפרה לשוטר שעצר את כלי הרכב שלהם שהיא סובלת מבעיות נפשיות. היא אמרה כי היא סטרה לבן זוגה לאחר ויכוח, אולם הוסיפה כי אין בכוונתה לפגוע בו.

השוטר החליט שלא לעצור אותם, אך הוא הורה לבני הזוג לבלות לילה אחד בנפרד כדי להרגיע את הרוחות.

הרצח של פטיטו והיעלמותו של בן זוגה זכו לסיקור תקשורתי נרחב בארצות הברית ובעולם כולו, שהוביל גם לדיון על תשומת הלב הרבה הניתנת לנעדרות לבנות בעוד שנשים רבות אחרות שנעלמו ונרצחו אינן זוכות לתהודה.

בלו, חוקר מקרי המוות, אמר כי היה "קרקס תקשורתי" סביב המקרה. "לרוע המזל, מדובר באחד ממקרי רצח רבים בתוך המשפחה ברחבי המדינה", אמר. "מצער שמקרי המוות האחרים האלה אינם זוכים לסיקור כזה. יש הרבה גברים ונשים שמאבדים את חייהם ואינם מסוקרים כך על ידי התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully