וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בפרקליטות: "אין ספק שיש קלון על העבירות בהן אמור נתניהו להודות"

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 19:17

המשנה לפרקליט המדינה עו"ד שלמה למברגר אמר את הדברים בכנס של מחוז דרום בלשכת עורכי הדין. מדובר בהתייחסות ראשונה של בכיר בפרקליטות למו"מ על הסדר הטיעון האפשרי של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו

בווידאו: נתניהו נפגש שוב עם פרקליטיו/צילום: ניב אהרונסון

המשנה לפרקליט המדינה עו"ד שלמה למברגר אמר הערב (חמישי) בכנס של מחוז דרום בלשכת עורכי הדין, כי "אין ספק שעל עבירות מהסוג שבהן אמור נתניהו להודות - יש קלון". זוהי התייחסות ראשונה של בכיר בפרקליטות למו"מ על הסדר הטיעון האפשרי של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. למברגר אמר את הדברים במושב הראשון בכנס של לשכת עורכי הדין במחוז דרום בראשות יו"ר המחוז, עו"ד אלעד דנוך.

במסגרת המגעים בין נתניהו לפרקליטות, אתמול הראשון נפגש שוב עם עורך הדין בעז בן-צור במשרדו ברחוב הארבעה בתל אביב. על פי ההערכות, הסיכוי לעסקת טיעון הולך ומצטמצם. גורם במשרד המשפטים אמר כי "לא מתקיים משא ומתן. אין הצעה שהועברה, אין המתנה לתשובה. לא קורה כלום".

אחרי 12 שנות שלטון, נתניהו הפך יום אחד לראש האופוזיציה. מאז הוא הוביל יחד עם ראשי הסיעות באופוזיציה קרב לוחמני שהכנסת לא ידעה כמותו שנים ארוכות נגד הממשלה, והרבה גם לנאום מעל דוכן המליאה נגד בנט ושאר חברי הממשלה. בתמונה: נתניהו באחד מנאומיו נגד הממשלה.. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
נתניהו/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

בשבוע שעבר פורסם שנתניהו פנה לנשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרון ברק בבקשה לתווך בינו לבין היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט וראשי הפרקליטות, כדי לגבש עסקת טיעון בעניינו. ברק התלבט אבל נעתר והחלו מגעים עם היועץ. על פי הידוע, לא גושר הפער בין נתניהו ליועץ מבחינת תנאי העסקה. ברק עצמו אמר שהוא שלם עם החלטתו לתווך בעסקה. ההערכה היתה שהדחיפות בפנייה ליועץ קשורה לעובדה שהוא יעזוב את תפקידו בעוד קצת יותר משבוע, ושחתימה על הסכם כזה עם היועץ הבא תהיה קשה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully