וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי מתנחלים מפגינים מול משרד ראש הממשלה: "לא ניתן לכם למכור את המדינה"

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 23:20

יותר מ-5,000 בני אדם הגיעו לירושלים וקראו שלא להרוס את המאחז חומש, להפסיק את "ההשתלטות הפלסטינית" על שטחים ביו"ש ובנגב ולהסדיר את ההתיישבות הצעירה. "קורים פה דברים שלא קרו מאז אוסלו, אנחנו יוצאים למאבק. נשמור על המדינה"

בוודיאו: הפגנת פעילי ימין מול משרד רה"מ, ירושלים/צילום TPS שלו שלום

יותר מ-5,000 מתנחלים מפגינים הערב (חמישי) מול משרד ראש הממשלה בירושלים, וקוראים שלא להרוס את המאחז חומש, להפסיק את "ההשתלטות הפלסטינית" על השטחים הפתוחים ביו"ש ובנגב ולהסדיר את התיישבות הצעירה.

"לפני חודש איבדנו אח, חבר, תלמיד. לפני יומיים פיגוע טרור ליד נווה צוף. וממשלת ישראל מקדמת הליך מדיני עם אבו מאזן שמעודד מחבלים. השתגעתם?", אמר ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ. "ראש הממשלה בנט - אתה מכיר היטב את ההשתלטות הערבית והאירופאית על יו"ש ועל הנגב. החלטתם למכור את המדינה, אנחנו לא ניתן לזה לקרות".

הפגנת פעילי ימין מול משרד רוה"מ בירושלים במלאות 30 יום לרצח יהודה דימנטמן 13 בינואר 2022. שלו שלום, TPS
"החלטתם למכור את המדינה, אנחנו לא ניתן לזה לקרות", ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ/TPS, שלו שלום

"קורים פה דברים שלא קרו מאז אוסלו", הוסיף גנץ. "אבנים, טרור ושרים בממשלה מכפישים אותנו. תתביישו. אנחנו יוצאים למאבק, יש לנו מדינה אחת בצפון ובדרום, בנגב וביו"ש, ואנחנו נשמור עליה. הממשלה תיפול, כי אנחנו נבנה את ארץ ישראל".

ראש מועצת בית אל שי אלון אמר הערב במהלך המחאה: "מההתחלה לא אהבתי את הרכב הממשלה הנוכחית. איזה תוצאות טובות יכולות בדיוק לצאת ממשלה שנסמכת על תומכי טרור? איזו מדיניות ימנית הממשלה תוכל לקדם כאשר מרצ ויאיר גולן הם שותפים משמעותיים בממשלה? למרות החששות, אמרו לנו 'תחכו, תשפטו את הממשלה לפי המעשים שלה'. אז הערב, נשפוט את הממשלה לפי המעשים שלה".

הפגנת פעילי ימין מול משרד רוה"מ בירושלים במלאות 30 יום לרצח יהודה דימנטמן 13 בינואר 2022. שלו שלום, TPS
אלפי מפגינים מול משרד ראש הממשלה/TPS, שלו שלום

אלון המשיך וביקר את הממשלה הנוכחית: "הממשלה אישרה לעבריינים בנגב ובגליל חיבור לחשמל, בעוד תושבי שכונת משכנות בית אל וההתיישבות הצעירה נותרו ללא חשמל. הממשלה מובילה מדיניות אכיפה מפלה כלפי היהודים ביהודה ושמרון, הממשלה עצרה את תקציב פיתוח הכבישים ביהודה ושומרון. אין מנוס מלומר את האמת - הממשלה הזאת צריכה ליפול ובהקדם".

"על חומש ועל הנגב - הממשלה תיפול", אמר ראש מועצת שומרון, יוסי דגן. "תקום ממשלה לאומית - ממשלת ימין מלא. הביזיון הזה שבאותו יום שהממשלה מאשרת את החוק השערוריתי של חיבור חשמל למאחזים הבדואים שמשתלטים על אדמות הנגב, ובאותו יום בדיוק מנתקים את החשמל והורסים בתים בחומש - איזו בושה. איזה כשל ערכי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully