וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לרצח יהודה דימנטמן, אלפים צועדים לחומש: "עם ישראל לא יוותר"

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 21:07

כ-15,000 אנשים הגיעו למאחז שבו למד דימנטמן וקראו לראש הממשלה שלא לפנות אותו. מרדכי, אביו של יהודה: "תלמידי הישיבה הם ממשיכי דרכם של החלוצים שייבשו ביצות". אלמנתו אתיה: "נחזור לכל המקומות, כמו שיהודה חלם"

בווידאו: המונים צועדים לחומש במלאות שבוע לפיגוע/צילום: אלישיב רקובסקי/ TPS

כ-15,000 בני אדם הגיעו הערב (חמישי) לצעדה לחומש שבשומרון, במלאות שבעה ימים לרצח יהודה דימנטמן, תלמיד הישיבה שפועלת במקום, בכניסה למאחז. המשתתפים קראו לראש הממשלה נפתלי בנט לאפשר ישיבה להמשיך ולפעול במקום.

"תלמידי ישיבת חומש, האלפים שצועדים כאן, אלה החלוצים של תשפ"ב, ממשיכי דרכם של כל החלוצים לדורותיהם שהגיעו ליבש פה את הביצות ולכבוש את הארץ," קרא מרדכי דימנטמן, אביו של יהודה. "כאן זה המקום שאנחנו ממש חשים את האדמה, את מרחבי ארץ ישראל, וחווים את מה שחוו כל אלה שהשתוקקו לתקומת עם ישראל בארצו".

אלפים צעדו למקום הפיגוע בו נרצח יהודה דימנטמן, חומש, 23 בדצמבר 2021. אלישיב רקובסקי, TPS
המונים בצעדה בשומרון, היום/TPS, אלישיב רקובסקי

"נחזור לכל המקומות, כמו שיהודה חלם, וכל עם ישראל חלם וחולם", אמרה אתיה דימנטמן, אלמנתו של יהודה, שהובילה את הצעדה. "ככל שיש פה יותר אנשים ויותר גשם זה יותר מאתגר וקשה לנו, יהודה יותר שמח".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, שנכח באירוע, קרא לראש הממשלה נפתלי בנט לקחת אחריות על האירוע. "ראש הממשלה, אתה אחראי לתת תשובה לרצח הזה! עם ישראל רוצה לבנות את חומש. צעירים, צעירות, נשים, גברים וטף מכל הארץ הגיעו לכאן כדי להגיד אמירה ברורה לכל הפוליטיקאים בירושלים. עם ישראל רוצה לבנות את חומש", אמר.

עוד בוואלה!

אביו של יהודה דימנטמן: "המענה האמיתי יהיה בניין חומש"

לכתבה המלאה
אלפים צעדו למקום הפיגוע בו נרצח יהודה דימנטמן, חומש, 23 בדצמבר 2021. אלישיב רקובסקי, TPS
המונים בצעדה בשומרון, היום/TPS, אלישיב רקובסקי

"אנחנו מצפים לתשובה של אישור ישיבת חומש עוד היום", המשיך דגן. "אנחנו, עם ישראל כולו, מתבייש שיש רצון וכוונה לא רק לא להסדיר את הישיבה אלא גם להוריד אותה מכאן ואנחנו הגענו לכאן יחד עם המשפחה שעלתה לכאן ישר מאזכרת השבעה, להגיע למקום הרצח, להתחזק ביחד ולהצדיע לחלוצים של ישיבת חומש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully