וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק סעידיאן מדבר לראשונה מאז האשפוז: "מודה לעם ישראל"

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 22:07

סעידיאן, נכה צה"ל שהצית את עצמו מול אגף השיקום יום לפני יום הזיכרון לחללי צה"ל במחאה על היחס שקיבל, אושפז במשך תקופה ארוכה במחלקת הכוויות. כעת, בהקלטה שעלתה ב"הצינור" הוא מודה לכל עם ישראל, ומקווה שהלומי הקרב לא ישארו שקופים

בווידאו: לראשונה מאז שצית את עצמו איציק סעידיאן נשמע בקולו ומודה לרופאים/צילום: בית החולים תל השומר, הצינור (רשת 13)

איציק סעידיאן, נכה צה"ל שהצית את עצמו במחאה מול משרדי מרכז השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה יום לפני יום הזיכרון לחללי צה"ל, נשמע היום (שלישי) לראשונה בקולו מאז שנפגע, בהקלטה שפורסמה ב"הצינור".

"שלום עם ישראל היקר. רציתי רק להגיד תודה רבה על כל הברכות והאיחולים. אני היום חי ונושם וזז מצליח אפילו קצת לעמוד, בזכותכם", אמר סעידיאן בהקלטה שפרסם הכתב בר שם-אור והוסיף, "אני הייתי מונשם, הייתי על סף מוות, הרופאים אמר, ובזכות האיחולים והאחדות של עם ישראל אני היום עומד יציב וזז ומצליח לדבר, תודה רבה לכם. אני מקווה שגם אחיי הפצועים, ההלומים, שהם היו אנשים שקופים, היום הם יכולים להוריד את המסכות ולחיות עם עצמם יותר בשלום. עם ישראל יקר. אני אוהב אתכם. תודה לכל ברכה ותפילה בכל דבר קטן".

איציק סעידיאן. מתוך פייסבוק, צילום מסך
הודה לעם ישראל. סעידיאן/צילום מסך, מתוך פייסבוק

בתיעוד נוסף שעלה לכבוד "יום הרופא", הודה סעידיאן לצוות הרפואי שטיפל בו. "אני איציק סעידיאן, רוצה לאחל לרופאים יום שמח ומאושר ולהודות לבית החולים שיבא, למחלקת כוויות, לכל הרופאים ולכל האחים והאחיות", אמר.

סעידיאן בן ה-26 מתמודד עם פוסט טראומה ממבצע צוק איתן. הוא הוכר לטענתו באחוזי נכות נמוכים ביחס למצבו הרפואי. סעידיאן נכווה באורח קשה כשהצית את עצמו, באירוע שזעזע רבים. בעקבות האירוע, משרד הביטחון קידם את רפורמת "נפש אחת" שנועדה לשפר את מצבם של נכי צה"ל בכלל ונפגעי פוסט טראומה בפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully