וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: רוב בצוות המומחים של משרד הבריאות לקיצור ימי הבידוד למאומתים

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 22:09

חברי הצוות דנו באפשרות שמשך הבידוד למאומתים מחוסנים יקוצר לשבוע ימים במקום עשרה כפי שנהוג כעת, וההצבעה על הצעד תיערך מחר. לצורך הדיון ערכו שירותי בריאות הציבור והמעבדה הארצית לנגיפים מחקר שצפוי להסתיים באמצע השבוע

בווידאו: בנט: נספק בדיקות חינם לתלמידים, מחירי הבדיקות ירדו בקרוב/לע"מ

צוות המומחים לטיפול במגיפות דן אמש (ראשון) בקיצור ימי הבידוד למחוסנים וללא-מחוסנים. רוב החברים בפורום תומכים במהלך, אולם מסיבה טכנית ההצבעה עליו נדחתה ותתקיים מחר בערב. לצורך הדיון ערכו שירותי בריאות הציבור והמעבדה הארצית לנגיפים מחקר שצפוי להסתיים באמצע השבוע. אם יוחלט לקצר את משך הבידוד, ההערכה היא שהוא יקוצר לשבוע ימים - במקום עשרה ימים לנדבקים, ושבוע עד 14 יום ללא-מחוסנים שבאו במגע עם נשאים.

עקב הבלבול הרב שנוצר בהנחיות המשתנות מעת לעת, ראש הממשלה נפתלי בנט פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט ובו ניסה להסביר את המהלכים שנעשו וייעשו. "גם לי יש ילדים במערכת החינוך, וגם אנחנו מנסים לתמרן במצב המורכב הזה. אני רוצה להסביר לכם כמה דברים, שייתנו לכם הבנה טובה יותר על המתרחש".

בדיקת אנטיגן ביתית. נועם ריבקין פנטון, פלאש 90
בדיקת אנטיגן ביתית/פלאש 90, נועם ריבקין פנטון

"מידע שהוצג בישיבת הממשלה מצביע על כך שאצלנו, בישראל, יידבקו בסך הכול בין שניים לארבעה מליון אזרחים בגל הנוכחי. זוהי סופה שעוברת על כל העולם, כולל מדינות שנקטו בסגר כללי. אבל, גם בתוך הסופה, המטרה שלנו נשארה אותה מטרה - לשמור על הכלכלה מתפקדת ככל האפשר, ולהגן על הפגיעים ביותר".

לגבי הבדיקות אמר ראש הממשלה כי "בהיקפים כאלה של נדבקים ושל בדיקות, הבנו שלא נוכל לאפשר לכולם בדיקות PCR. אין מספיק קיבולת במעבדות, התשובות יתעכבו, ובינתיים - האדם עלול להדביק את סביבתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully