וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי מסעדות במצפה רמון על האיסור על צוערים להזמין אוכל: "מכת מוות לעסקים"

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 16:39

בעלי עסקים בעיר מוחים על האיסור שהטיל אל"מ יהודה ואך על צוערים להזמין מזון ממסעדות במצפה רמון. "זו ירידה משמעותית בהכנסות. בה"ד 1 הוא עוגן עבורנו", אומר אחד מבעלי המסעדות. בעלת פיצריה בעיר אומרת כי חלק מהעסקים "לא יוכלו לשרוד בצורה כזו"

בווידאו: טקס סיום קורס קצינים קרביים ביבשה/מערכת וואלה!

בעלי עסקים במצפה רמון מוחים על האיסור שהוטל על הצוערים בבה"ד 1 להזמין אוכל ממסעדות העיר באמצע השבוע. לדבריהם, האיסור יגרום לפגיעה כלכלית אנושה בבעלי העסקים במצפה רמון. את ההנחיה העביר מפקד הבסיס, אל"מ יהודה ואך, ולפיה האיסור יחול בימים א'-ה'. הוא תקף לצוערים בלבד, ומשרתי הקבע בבסיס יוכלו להמשיך להזמין מזון כרגיל. "בשנים האחרונות נוצרה שגרת הזמנות אוכל ממצפה רמון לבה"ד 1 בקרב צוערים על בסיס יום-יומי", נאמר במכתב ששלח ואך, שבו נאמר כי הזמנת מזון תותר לצוערים "בסופי שבוע בהם סוגרים שבת".

מנכ"ל המועצה המקומית מצפה רמון דרור דבש אמר בתגובה לדברים כי קיבל פנייה מאחד היזמים שבנו את המרכז המסחרי בעיר, שהתלונן על ההנחיה של מפקד בה"ד 1. "מכיוון שהם לקוחות קבועים, זה מהווה פגיעה בכלכלה המקומית", אמר דבש. "אני מקווה שהם ישקלו את זה מחדש. אם זה יישאר ככה, זו מכה כלכלית קשה. בערב קונים כאן הרבה וזה נזק חמור".

דור אטיאס, בעלי  מסעדת המקסיקני ,מצפה רמון. באדיבות המצולמים
אלמלא בה"ד 1, עסקים היו נסגרים בגלל הקורונה. דור אטיאס, בעלי מסעדת המקסיקני/באדיבות המצולמים

דור אטיאס, מבעלי מסעדת המקסיקני בעיר, אמר כי מבחינתו "זו ירידה משמעותית בהכנסות. בה"ד 1 הוא עוגן עבור מצפה רמון. ההחלטה שאסור להזמין היא קשה מאוד עבורנו". לדבריו, תקופת הקורונה היתה קשה מאוד מבחינת העסקים בעיר, ואלמלא ההזמנות מבסיסי הצבא, עסקים רבים היו נסגרים. "אני מקווה שההחלטה תשתנה", סיכם אטיאס.

לילי וזאנה, בעלת פיצה דומינו בעיר, אמרה כי מדובר במכת מוות לעסקי האוכל במצפה רמון. לדבריה, "כל העסקים שלא נמצאים על הכביש הראשי לא יוכלו לשרוד בצורה כזאת. מי שבקו הראשון קולט את כולם, אבל מי שבתוך המרכז לא יעמוד בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully