וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל האיסור: המשטרה אישרה את הילולת הבאבא סאלי בנתיבות

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 15:24

אחרי סיור שערך מפקד מחוז הדרום במתחם ביחד עם ראש העיר ונציגי רשות הכיבוי ומד"א, נעתרה המשטרה לאפשר את קיום ההילולה "בכפוף לעמידה בדרישות ובתנאי הבטיחות". עם זאת, המשטרה הדגישה כי לא תותר הכניסה לאזור המגודר שמסביב לקבר

הילולת הבאבא סאלי בנתיבות, 13 בינואר 2016. יעקב כהן, מערכת וואלה! NEWS
מרגי איים בצעדת מחאה. מתחם הבאבא סאלי בנתיבות/מערכת וואלה! NEWS, יעקב כהן

בעקבות סיור שטח שנערך הבוקר בנתיבות, בראשות מפקד מחוז הדרום ניצב פרץ עמר, ביטלה המשטרה את האיסור לקיים את הילולת הבאבא סאלי בעיר. הסיור נערך ביחד עם ראש העיר יחיאל זוהר, עם נציגי עמותת הבאבא סאלי ועם נציגי רשות כיבוי האש ומגן דוד אדום. בתום הסיור הוחלט שהאירוע יתקיים כמתוכנן, בכפוף לעמידה בדרישות ובתנאי הבטיחות.

המשטרה הדגישה, עם זאת, כי לא תותר כניסת קהל לתוך "הציון" - האזור המגודר שמסביב לקבר, אלא רק למתחם שמסביבו, בהתאם למגבלות הקורונה שיפורסמו על ידי משרד הבריאות באותה עת. המשטרה קראה לציבור להישמע להוראות ולפעול בהתאם.

אתמול פורסם כי אחרי דיונים שנמשכו כשבועיים הוחלט לא לאפשר לערוך את ההילולה, מחשש שלא ניתן יהיה לקיים את תנאי הבטיחות הדרושים מסביב לקבר עצמו ובמבואה הסמוכה. גורמים פוליטיים, ובהם ח"כ יעקב מרגי, אמרו בתגובה כי הציבור יגיע בהמוניו לקבר למרות החלטת המשטרה, ויקיים במקום צעדת מחאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully