וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מברכים את גנץ על הפגישה עם אבו מאזן: "מאוד מרוצים משר הביטחון"

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 1:01

הפגישה החריגה בין שר הביטחון ליו"ר הרשות הפלסטינית ממשיכה לעורר תגובות. במשרד החוץ האמריקני פרסמו הודעת תמיכה בגנץ ובמהלך, וכתבו כי הם "מקווים שהצעדים יאיצו את המומנטום לקידום החופש"

בווידאו: עבאס בעצרת האו"ם/צילום: רויטרס

משרד החוץ האמריקני בירך אמש (רביעי) את שר הביטחון בני גנץ על כך שאירח בביתו בראש העין את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. "מאוד מרוצים משר הביטחון", נכתב.

"אנחנו מקווים שצעדים בוני אמון שנידונו, יאיצו את המומנטום לקידום החופש, הביטחון והשגשוג לפלסטינים וישראלים כאחד ב-2022", כתבו בהודעה.

שר הביטחון, בני גנץ במהלך נאומו בכנס הרצליה 23 בנובמבר 2021. אבשלום ששוני, פלאש 90
זוכה לתמיכה מהאמריקנים. גנץ/פלאש 90, אבשלום ששוני

הפגישה החריגה בין גנץ לאבו מאזן התרחשה אתמול בראש העין. השניים שוחחו במשך שעתיים וחצי, חלקן בנוכחות צוותים משני הצדדים, וחלקן בארבע עיניים. הפגישה תואמה עם לשכת ראש הממשלה נפתלי בנט, שנתן אור ירוק למהלך. השר הפלסטיני חוסיין א-שייח, שהשתתף בפגישה, אמר כי מטרתה הייתה למצוא נתיב מדיני והיוותה "הזדמנות אחרונה לפני הגעה למבוי סתום ולפיצוץ".

לפי לשכת שר הביטחון, הוא עדכן את יו"ר הרשות הפלסטינית כי בכוונתו להמשיך לקדם צעדים בוני אמון בתחום הכלכלי והאזרחי, כפי שסוכם בפגישתם ברמאללה באוגוסט. עוד הדגיש את "האינטרס המשותף בחיזוק התיאום הביטחוני והשמירה על היציבות הביטחונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully