וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערים נחקרו בחשד לעבירות מין חמורות ביישוב בדרום

עודכן לאחרונה: 29.12.2021 / 18:28

לפי החשד, כמה מהנערים חשודים בהפצת סרטון אינטימי והשאר בעבירות מין. השופט מתח ביקורת על מערכת החינוך: "לא השכילה להתמודד עם החשיפה שיש לתלמידים לתכנים מיניים. התפיסה שלהם לגבי יחסי מין מעוותת". ראש המועצה: "נדרש בדק בית בקרב כל הגורמים הקשורים"

בווידאו: הגשת כתב האישום באונס נגד הנער בן ה-15 מתל אביב/מערכת וואלה!

כמה נערים חשודים בעבירות מין ביישוב בדרום. על פי חקירת המשטרה, שנפתחה לפני כשבועיים, כמה מהם חשודים בהפצת סרטון אינטימי והשאר בעבירות מין.

נשיא בית משפט השלום אלון גביזון אמר כי "הפרשה קשה ומטלטלת, אך לא פחות מכך עצובה. לא אשגה ואומר כי מערכת החינוך לא השכילה להתמודד עם החשיפה שיש לתלמידים לתכנים מיניים ברשתות החברתיות ודומה כי יחסי המין נתפסים על ידם בצורה מעוותת ואין כל מענה אמיתי של המערכת".

ראש המועצה בה התרחש המקרה כתב באיגרת לתושבים כי "זו התנהגות שאין לה מקום בביתנו. נדרש בדק בית בקרב כלל הגורמים הקשורים - גם אצלנו וגם ברשויות השכנות שילדיהן מתחנכים בבית הספר".

תלמידים בכניסה לבית ספר. ראובן קסטרו
פרשה חמורה/ראובן קסטרו

המקרה מצטרף לאירוע חמור נוסף, בו נער בן 15 הואשם בחמש עבירות אונס, ארבע של מעשים מגונים ואחת של ניסיון אונס בבנות גילו וצעירות ממנו בתיכון בתל אביב. התלמיד נעצר לחקירה בתחילת החודש, לאחר שעלו נגדו עדויות של תלמידות על עבירות מין שביצע בהן, ונודע כי הוא נחשד כבר בעבר באונס תלמידה בבית ספרו הקודם. משרד החינוך טען בעבר כי הוא לא מכיר את הפרשה, והורי התלמידים בתיכון אמרו כי הם שמעו על המקרה מהתקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully